Dit is niet echt een opmerking, maar meer een typische actie van mijn oma.
Zij had een eettafel die altijd in de garage van mijn oom stond en toen ik op mezelf ging wonen, mocht ik die lenen. Na een paar jaar ging ik samenwonen met mijn vriend en we kochten een grotere eettafel. Dus ik vroeg aan mijn oma of ze hem terug wilde of dat ik hem voor haar mocht verkopen op Marktplaats.
Ze wilde hem graag terug, nou prima. Dus mijn vriend of mijn moeder had hem naar de garage van mijn oom gebracht (mijn oom, oma en ouders wonen in dezelfde woonplaats, ook echt 3-4 straten bij elkaar vandaan). Dus ik had mijn oma een berichtje gestuurd dat de tafel weer in woonplaats X was in de garage van mijn oom.
Toen stuurde ze een bericht terug ‘‘Nee, ik wil hem hier in de berging.’’ Dus ik zei oke ik vraag wel aan mijn moeder/vader of ze hem dan naar jou willen brengen.’’
Maar dat wilde ze niet, want IK moest hem brengen. Ik woon in een andere woonplaats en ik kom daar niet vaak. Dus ik zei dat dat niet handig was en dat mijn vader/moeder hem wel zou brengen. Dat hoefde niet IK moest het toch echt doen.
Joeeee echt niet gedaan. Uiteindelijk heeft mijn vader hem gebracht en staat die bij mijn oma in de berging…