Oma opmerkingen

Ik kreeg serieus een beetje tranen in mijn ogen. Zo lief dit!!

1 like

Stewardess:" do you want a coffee or something else?"
Oerbrabantse oma: “doe moar 'n bekske zwarte koffie.”
Stewardess: “Sorry what do u mean?”
Oerbrabantste oma: “of ge ok n bekske zwarte koffie het!?” :joy:

58 likes

Hahahaha

1 like

Mijn oma was eigenlijk al zwaar dementerend toen ze mijn huidige vriend ontmoette. Sindsdien vroeg ze steeds vaker aan personeel/mijn ouders waar ‘de knappe man’ was. Maar had de link naar mijn vriend gelegd en niemand wist eigenlijk wie ze bedoelde :’) Tot ik eens eens met mijn vriend de ‘woonkamer’ van het verzorgingstehuis binnen en ze schreeuwde ze DAAR IS HIJ!!! DE KNAPPE MAN!!!

:smirk: Mijn oma had smaak

89 likes

Hahah aaah zo lief :heart:

1 like

Ik was net met mijn oma op de markt, maar ze kon niet vinden wat ze zocht, dus ze liep al te mopperen. Kom ik langs een kraampje met veel leuke spullen, en een man roept nog lollig van “mevrouw kom binnen! Niemand gaat hier weg met lege handen” en mijn oma riep semi geirriteerd dat ze dan de eerste zal zijn hahaha. Eindstand: Ze heeft iets gekocht :stuck_out_tongue:

18 likes

‘Weet je wat ik zo fijn vind aan dit dorp?’ ‘Dat er zo weinig buitenlanders wonen’ ja lekker bezig oma

11 likes

Mijn oma van 88 zei gisteren tegen me 'Soms kan ik het maar niet accepteren dat ik langzaam wel een beetje oud word" :disappointed_relieved:

7 likes

Mijn oudoom zit in een rolstoel en vindt dat hij daarmee alle privileges heeft verworven op deze Aarde. Toen hij een keer op de markt was, stond de kraam van het ondergoed ed te ver op de stoep naar zijn zin dus toen heeft ie als wraak met zn kruk beha’s van de kraam afgetrokken en daar een ereronde mee gemaakt over de markt. Bijzondere man maar als je die pretogen ziet bij het vertellen vergeef je hem.alles

20 likes

Toen wij de oma van mijn vriend gingen vertellen dat ik zwanger was, feliciteerde ze mij en daarna gaf ze mijn vriend een schouderklopje met de woorden: Goed gedaan jongen, hij doet het :joy:

44 likes

Oma terug van vakantie, Hello Goidbay :hugs:

50 likes

Omg dat is echt te schattig. Nu wil ik de website van je opa ook bezoeken

1 like

Mijn moeder had vroeger een website en die heb ik toen op het forum gezet zodat ze meer bezoekers kreeg en dat vond ze heel leuk (ze wist dat ze van het forum kwamen).

Ik wil m ook wel bezoeken!

3 likes

Ook even bezocht hoor!

1 like

Net even bezocht! :slight_smile:

1 like

Mijn oma zit bij een aantal koren en af en toe gaan ze optreden in het bejaardentehuis. M’n oma vindt het dan zo leuk om voor ‘die oudjes’ te zingen (zegt ze op een heel onschuldige en oprechte manier, niet vals oid.) Ter informatie, mijn oma is 85 en veel van die ‘oudjes’ zijn ongeveer 10 jaar jonger dan zij hahaha

23 likes

Na een facetimegesprek met opa en oma:

Ze weten niet zo goed hoe je iets kan verbeteren dus dan maar zo :heart:

49 likes

Aaahw hahaha zo schattig

1 like

Haha, dat is zoals een omaatje dat ik ken. Toen zij 88 ofzo was en er iemand die ze kende op 75-jarige leeftijd stierf, zei ze: “amai, nog zo’n jonge man”.

3 likes

Haha mijn oma heeft me een keer een volledige mail in caps lock geschreven met aan het einde: SORRY LIEVERD MAAR OMA WEET NIET ZO GOED HOE DE LETTERS WEER KLEIN KUNNEN

47 likes