Het begin is er
Wordt weer geweldig!
Ik ben begonnen aan de spring into Easter CAL
Wel te laat maar vond het zo’n leuk patroon. Weet nu niet meer of ik dat via hier had?
Heb nog nooit op deze manier gehaakt! Echt heel grappig om te doen… weet niet of ik hem op tijd af ga krijgen maar ik doe mijn best
Ik ben van plan om 20 april naar KreaDoe te gaan in de Jaarbeurs in Utrecht. Gaat iemand anders er ook naartoe?
Ik was zaterdag in mijn favoriete wolwinkel en heb onderhand een goede relatie met de eigenaresse opgebouwd. Kom ook geregeld langs om even gedag te zeggen en neem soms bloemen voor haar mee als ik op de markt ben geweest. Maar ze zou mij meenemen om te lunchen nog voor mijn verjaardag, maar dat komt er nooit van. Wanneer zij kan, kan ik niet en vice versa. Dus kreeg ik van haar deze wol, want ik vond het zo mooi. Echt zo lief! Het is 100% merino en super zacht. Dus gisteravond met de hand er een bol van gemaakt haha. Het is 400m en ga er denk ik een lange smalle sjaal van maken. I’m in my scarf era haha
Ik kwam dit filmpje tegen en ben wel benieuwd of jullie wel eens narekenen wat het zou kosten als iemand het wil kopen? Ik ben het trouwens helemaal eens hoor dat het ondergewaardeerd is en men er vaak weinig voor over heeft.
Oh wauw…
Exact nareken niet, maar wel eens gekscherend gemeld.
Ik kan dus ook niet tegen merinowol (jeuk jeuk jeuk! Ook met ski-pullie eronder) dus ik heb de trui aan mijn dochter gegeven.
Ik gaf hem op een dienblad en erbij verteld dat door het maanden eraan werken deze trui iets van €1000,- waard is.
Ja bijna altijd. Ik kom bij plaids al gauw bij de 3000 of 4000 euro uit. Vesten of truien zijn ook al gauw 500 euro
Ik heb iemand bij de hobbyclub die altijd vraagt of ik dingen aan haar wil geven. Ja, voor minimaal 100 euro is het voor jou
Nou even nadenken
1-2 uur per dag x drie maanden x minimumloon + inkoop kosten = tering veel geld
Ik heb een iets andere kleurstelling van deze voor een sjaal! (Ja ik heb heel veel projecten die niet klaar zijn 🫣). Werkt ook heel fijn.,
Ooh ben benieuwd! Wilde er gister aan beginnen, maar was er niet van gekomen. Het voelt iig al heel fijn aan. Wat voor sjaal maak jij ervan? Gewoon rechttoe rechtaan of met een patroon?
1 streng is wel wat weinig voor een sjaal, misschien een Sophie scarf? of iets groter zoals deze Ravelry: Le Bandana pattern by Aimée Gille
Ik zat niet te denken aan een functionele sjaal Meer een lange smalle. Iets van 25-30 cm breed. Desnoods koop er eentje bij
Sorry niet de mooiste foto voor de kleuren, maar ik was begonnen aan deze, uit sjaals haken met Sasha “lentebloesem” heet hij. Maar door de kleuren komt dat niet zo mooi uit vind ik, zijn kleine blaadjes…
Ik vind dit patroon heel leuk Sophie Shawl – PetiteKnit
Maar denk niet dat 1 bol genoeg is dan, ander is de kleinere versie ook leuk
Prachtige foto maar ben niet helemaal overtuigd… had gehoopt dat ik gelijk wist wat te doen haha. Qua dofheid past het misschien wel maar vind het nog blauwer qua toon dan het fel roze.
Oh deze heb ik een paar jaar geleden ook gemaakt. Echt mijn moeilijkste project ooit. Gelukkig heeft ze hele fijne filmpjes, die had ik ook wel echt nodig om het te snappen. Veel plezier en succes!
Zo laten, ik vind het een leuke touch die vellere kleur roze!