Omatopic #2

Dus je bent een projecten hoarder :rofl:

1 like

Maar allemaal projecten in allemaal thema’s haha: kleuren, borduren, schilderen, lego… alles door elkaar

Heb net deel 2/8 van m’n efteling borduurwerk afgerond, echt niet normaal hoe lang deze nog gaat duren haha. Er zit nu 150 uur in al

en uiteraard de achterkant

17 likes

Hahaha ik grap ook wel eens dat het kopen van garen ook een hobby is, ben ook garen hoarder :smile:

4 likes

Zijn er mensen die een DroomDeken van wolplein hebben gemaakt? Ik ben de 6.0 aan het maken. Erg leuk met veel technieken die voor mij nieuw zijn, dus ik leer flink wat nieuwe dingen. Maar ook een behoorlijk uitdagend project. Er staan geloof ik 10 weken voor, maar dit ga ik never nooit in 10 weken af krijgen!

Ik mis nog de optie
Ik begin ergens aan en maak het nooit af.

Heb een tas vol lijfjes, hoofdjes en ledematen liggen, leuk om te haken maar geen zin om alles in elkaar te zetten

8 likes

:rotating_light::rotating_light::rotating_light:

10 likes

Ik maak niet dezelfde deken maar ben wel nu bezig met een deken in mozaïek haken.
De Rubik deken van Tinna Thórudóttir

Ik ben even gaan rekenen. Ik haak voornamelijk ‘s avonds 4 rijen
Per blok zijn het 28 rijen. Dat is dus exact een week.
Ik heb 12 van de blokken dus…. 12 weken!!
(Oh ik heb dan de rand nog niet mee gerekend)

En mijn deken is wat kleiner dan dat van jouw.

Bezigheidstherapie :joy:

3 likes

In mijn ervaring eindigen die een jaar later in de vuilnisbak of uitgehaald. Zo vaak gehad dat ik niet eens meer wist wat het was😂

1 like

Een soort Frankensteinpop maken :joy:

3 likes

Daar zijn ze te schattig voor, ik haak graag patronen van Erinna Lee. Zij heeft zulke schattige patronen maar ik slaag er nooit in om ze ook in elkaar te zetten

1 like

Nu wil ik wel een foto zien van je tas vol met ledematen. Ik ben erg benieuwd

1 like

ik heb hem even opgezocht en wow die is ook echt super mooi! Ziet er idd uit als een hele klus, maar aan het einde heb je wel iets super moois.

2 likes

Ja dat zeker, maar dat is met jouw deken straks ook. Toch extra speciaal en mooi want uren aan gewerkt!

2 likes

Zijn hier eigenlijk ook mensen die hun haakwerk verkopen via een webshopje of iets? Ben benieuwd!

Ben ik weer met dit dekentje. Zouden jullie er nog een randje omheen haken? En zo ja, wat dan precies? Twijfel een beetje.

14 likes

Ik zou het niet doen, omdat de deken al veel textuur heeft (heel mooi!)

6 likes

Ik heb zelf bij deze steek gewoon 3 rijen single crochet gedaan. Ligt eraan hoe strak je de randen wilt hebben

4 likes

Ik vind hoe het golft bovenaan echt heel mooi, ik stem voor geen rand :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik vind 1 rij sc altijd mooi en het afmaken.

1 like

Ja dat zou ik ook doen!

2 likes