Omatopic #2

Ik heb dus al 6 maanden niks gedaan aan dat grote bloemenwerk :grimacing::grimacing:. En nu is het ook de slechtste tijd ever want veel te weinig natuurlijk licht…

18 likes

Ik haaaaaat haken met zwart. Ben drie uur bezig met elk draadje vulling we uit te trekken.

Zo irritant

5 likes

Ik doe mijn vulling altijd in een pantykousje, misschien handig voor de volgende keer!

8 likes

Voor €15 gekocht op alieexpress! Heb het vandaag binnengekregen en nog niet mee gehaakt maar het ziet er in ieder geval al fancy uit!

4 likes

Wat zal dit fijn zijn met zwart. Zag t van de week echt niet meer in de avond.

Mag ik een link posten? Anders mag het wel wegggehaald :stuck_out_tongue: hier gekocht, was er binnen 7 dagen.

https://m.nl.aliexpress.com/item/1005004794419772.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.28446d76CMxg7D&gatewayAdapt=glo2nld

1 like

Ik brei bijna nooit maar heb een balaclava gemaakt, voel me een heuse omadiva! En die dingen zien er niet uit hahaha maar zo comfy!

(P.S. met duizend fouten want eerste keer rondbreidnaald en tv kijken, maar puur gemaakt voor comfort, ik draag ‘m onder m’n capuchon haha)

(Duckface intended :sunglasses:)

36 likes

@ciselering Superleuk, ziet er lekker warm uit!

Het paar voor m’n vader is ook af en ruim op tijd voor kerst!

Ook gebreid met Drops Fabel.

Nu weer verder voor mezelf, ben dit weekend begonnen aan de Stockholm slipover van Petiteknit.

7 likes

Advies gevraagd over haakwerk.

foto haakwerk

Ik wil dit aan mijn neefje geven. Wil zijn naam ook er in haken, denk met bobbel steek (of ook filet?) maar wat is de mooiste plek om dit te doen? Naam is maar 3 letters. Boven in het midden of onder in het midden? Of iets heel anders.

Heeft iemand misschien ook een idee hoe ik aan de onderkant nog zou kunnen doorhaken? Wil er een ledikantlaken van maken. Als deze nu ingestopt wordt zal een deel van de afbeelding wegvallen. Dus wil een extra stukje aanhaken van stokjes.

2 likes

Is verticaal of diagonaal linksboven een idee? Leuk idee trouwens en tof patroon, is deze ergens online verkrijgbaar?

2 likes

Oja, dat is ook nog een leuk idee!

Het is een kooppatroon: Link

2 likes

Ik heb deze 2 gister afgemaakt :slight_smile: Hogwarts is een kerstcadeau voor m’n vader en de ander is voor m’n kerstboom

32 likes

Moest nog aan je denken gister toen ik een etsy shopje zag die stof verkocht met de tekening voor het borduren er al op. Dacht side hussle voor @NothingAboutSam :joy:

3 likes

Ik dacht dat hier wel iemand (of meer) zat die patronen op Ravelry verkochten. Hoe krijg je betaald? Ik zie wel hoe je kan uploaden enzo maar nergens iets qua betalingsgegevens, gaat t gewoon automatisch via je email naar paypal op hetzelfde account?

Het gaat idd naar je paypal, niet via email, maar direct via Ravelry

1 like

Dankje❤

Via paypal inderdaad. Het werkt heel goed. Vind het jammer dat je bij etsy wel je bankrekening moet koppelen.

Heeft iemand hier weleens zelf z’n garen geverfd?

1 like

Alleen met natuurlijke middelen zoals indigo, avocado etc. Lijkt me wel echt tof om echt zelf van die wol te kunnen maken zoals wolmetverve of the wee yarn company!

1 like

Jaa precies. Ik vind het wel een leuk idee om in 2023 te leren dus ik ga me er eens in verdiepen :smile:

6 likes

Ik sluit dit jaar in granny style af. Heb het wel gehad met 2022 haha

21 likes