Omatopic #2

Is verticaal of diagonaal linksboven een idee? Leuk idee trouwens en tof patroon, is deze ergens online verkrijgbaar?

2 likes

Oja, dat is ook nog een leuk idee!

Het is een kooppatroon: Link

2 likes

Ik heb deze 2 gister afgemaakt :slight_smile: Hogwarts is een kerstcadeau voor m’n vader en de ander is voor m’n kerstboom

32 likes

Moest nog aan je denken gister toen ik een etsy shopje zag die stof verkocht met de tekening voor het borduren er al op. Dacht side hussle voor @NothingAboutSam :joy:

3 likes

Ik dacht dat hier wel iemand (of meer) zat die patronen op Ravelry verkochten. Hoe krijg je betaald? Ik zie wel hoe je kan uploaden enzo maar nergens iets qua betalingsgegevens, gaat t gewoon automatisch via je email naar paypal op hetzelfde account?

Het gaat idd naar je paypal, niet via email, maar direct via Ravelry

1 like

Dankje❤

Via paypal inderdaad. Het werkt heel goed. Vind het jammer dat je bij etsy wel je bankrekening moet koppelen.

Heeft iemand hier weleens zelf z’n garen geverfd?

1 like

Alleen met natuurlijke middelen zoals indigo, avocado etc. Lijkt me wel echt tof om echt zelf van die wol te kunnen maken zoals wolmetverve of the wee yarn company!

1 like

Jaa precies. Ik vind het wel een leuk idee om in 2023 te leren dus ik ga me er eens in verdiepen :smile:

6 likes

Ik sluit dit jaar in granny style af. Heb het wel gehad met 2022 haha

21 likes

Heeft iemand hier ervaring met foundation paper piecing quilting? Alles ziet er zo truttig uit, maar heb nu een Instagrammer gevonden die echt geweldig gave shit maakt en daar ook kits voor verkoopt. Ik zou eerst haar videocourse willen volgen, en daarna (lekker realistisch) haar grootste werk willen kopen en maken. Maar ik ken mezelf. Ik vind dit voor een project leuk, en doe het daarna nooit meer. Ik heb een gewone naaimachine. Gewoon voor gaan, of maar niet aan beginnen?

2 likes

Hopelijk heeft iedereen nu na de decemberdrukte weer tijd om leuke dingen te maken, en ook hier te delen. Ik trap alvast af! De witte is oud, de andere 2 net in elkaar gezet.

23 likes

Aww wat schattig!

Ik ga in juni trouwen en ik wil eigenlijk een cape of shawl voor over mijn jurk breien. Ik ga een jaren 50-jurk maken, dus het lijkt me leuk als de cape ook in jaren 50-stijl is. Maar kiezen is zooo moeilijk. Ik zie zoveel mooie patronen op Etsy. Ik wil denk voor zoiets gaan:

In ieder geval iets met kant, zodat je mijn jurk goed ziet. Qua wol twijfel ik tussen een wol/zijde of wol/kasjmier mix. Maar ik weet al wel dat het blauw wordt. Maar ik heb vorig jaar een vintage bolero met kant gebreid en dat was een nachtmerrie… Ben ondertussen al een jaar verder qua ervaring, maar ik hoop dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem. :’) Iemand nog tips?

15 likes

Fabel knitwear heeft volgens mij geen capes oid helaas, maar wel vintage achtigr patronen. Misschien dat je via haar insta account verder kunt zoeken?

2 likes

Hannah van the corner of craft heeft ook een shawl gebreid voor haar huwelijk (is niet haar eigen patroon voor alle duidelijkheid). Misschien vind je die wel mooi.
https://www.ravelry.com/projects/TheCornerOfCraft/shawl-for-an-art-lover

3 likes

Altijd gaan voor nieuwe hobby’s en probeersels! Het ergste dat er kan gebeuren is dat je het niet leuk vindt.

2 likes

Leuk!! Ik vind deze heel mooi Sara Wallgren on Instagram: "Warning! For addictive knitting. Quick , easy and super good pattern. My #picniconthepathshawl By @p4chen Is done ☑️ I want one in each color. Such perfect and calming knit. Highly inspired by beautiful Nicole @thegentleknitter 🌿🍂"
En misschien dat https://instagram.com/squidneyknits?igshid=YmMyMTA2M2Y= leuk is om te volgen. Zij heeft ook een patreon account met vintage patronen.

2 likes

Ik kom me hier ook maar aanmelden, haha! Ik heb vorig jaar cross stitch ontdekt, en ben helemaal fan! Dit was de eerste die ik maakte, niet op die borduurstof (aida), maar op een random stof die ik nog had liggen.

Patroon is van Mama Witch Cross Stitch.

18 likes

Nou we hebben ook even het zwarte schaap van de familie gemaakt.

Oke t is nog steeds een alpaca.

13 likes