Die zou ik er dan met de hand uit wassen met wat ossengalzeep en hem daarna alsnog op een wol-wasprogramma laten draaien.
Ik was mijn gebreide sokken gewoon op 40 graden. Heb je het label nog? Dan kun je kijken of je ze in de wasmachine kunt doen.
Even dubbelpost, maar ik wil m’n Stockholm Slipover (Petiteknit) showen.
Gebeid met Drops Brushed Alpaca en Isager 2 Alpaca. Hij is dus echt meeega zacht. Dit is echt het eerste kledingstuk waar ik helemaal tevreden mee ben, merk echt dat ik er steeds beter in word, echt leuk.
Wauw, super strak gedaan! Mag je trots op zijn
Wie gaat naar de beurs in Zwolle dit weekend? Wij gaan morgen
Ik ook morgen! Eerste keer dus heeeeeel benieuwd!!!
Vond je het wat? Ik vond het enorm tegenvallen dit jaar.
Oh waarom dan?
Vergeleken met voorgaande jaren waren er maar heel weinig standhouders. 1 hal ook maar, en die was niet eens helemaal vol. De eerste jaren dat ik ging waren er altijd 2 hallen vol, en dan ook echt vol. Vorig jaar was Echtstudio er nog met een supergrote stand (en met mooie dekens) die was er ook niet, een geen designers zoals 2 jaar geleden, echt veel kleiner allemaal. De enige echt 'bekende webshop was Caro’s Atelier dit jaar.
Ja na Corona is t wel kleiner gebleven denk ik. Eerste keren dat ik er was was t ook groter. Ik kwam zelf meer voor handgeverfde wol en vond het leuk om alle wolletjes en de mensen erachter (weer) even in het echt te zien. Wol met verve heeft ook altijd een grote kraam. Maar met de handwerkdagen heb je ook altijd wel wat van die hele random kralen of diamond painting kraampjes
Wol met verve was er wel! Heb ik ook nog wat gekocht, zo mooi altijd! Maar verder vond ik het echt de rit niet waard dit jaar.
Ja die zijn er altijd, en het wolbeest heeft ook altijd mooie dingen! En er is weer zo’n Finse kraam, als ik zou gaan zou ik daar wel eens wat willen kopen. Maar ik ga niet
Zo cute
Ik was nog niet eerder geweest maar begreep van de vriendin waar ik mee was idd dat t nogal tegenviel! Ik kwam zelf voor borduurspullen, en zij voor haakspullen, maar daar was echt veel minder van itt andere jaren
Heb je je haaknaald al klaar om te beginnen?
Op facebook zijn ze er echt wel enthousiast over. Grappig dat het zo verschilt. Misschien toch andere doelgroep ofzo.
Wat is de leukste handwerkbeurs? Mn doel is om er over 2 jaar op een te staan
Die liggen ergens onder in een la, ver ver weg gestopt.
Stof ze af! Je kan het. Haak je hele huis vol alpaca’s, meer heb je niet nodig in het leven.