Wimperis Embroidery, ik vind haar een leuk mens. Ze doet ook een abbo dat je iedere maand een ander borduurpakket krijgt, maar is een beetje te duur voor mij omdat het uit GB moet komen. Ik vind de PDF patronen heel leuk, alleen haar uitleg vind ik soms een beetje te beknopt. Maar je kan heel makkelijk je eigen twist eraan geven. En dat heb ik met deze ook gedaan.
Je kunt het in lauwwarm water doen met wolwasmiddel of eucelan. En dan liggend laten drogen
Ze heeft een paar leuke patronen! En leuk juist om er zelf wat van te maken ipv alles precies maken zoals in het voorbeeld. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Oh ok, misschien doe ik dat dan wel! Bedankt voor de tip!
Ik had een keer borduurgaren via marktplaats overgenomen en daar zat ook zo’n muffe geur in. Toen heb ik er koffiepads tussen gelegd, die nemen de geur op! Het ruikt daarna nog wel iets naar koffie maar dat vind ik tbh beter dan die muffe lucht.
Heb op facebook al een paar keer de opmerking gehad dat het jammer is dat mn patronen in het Engels zijn. En snap best dat sommige geen Engels kunnen maar een zegt nu dat ze de afkortingen niet snapt en laat vervolgens een Nederlands patroon zien dat zo rottig is geschreven voor mijn gevoel. Met de afkorting dv voor meerderen (dubbele vaste). Maar blijkbaar moet ik er toch voor gaan zitten om ze ook in t Nederlands te maken
Ik koop zelf nooit nederlandse patronen. En op Ravelry bijv is er denk ik juist een markt voor engelse patronen.
Je kunt niet iedereen bedienen met je patronen, als je graag juist de nederlandse hakers als klant wil moet je het natuurlijk doen. Maar anders moeten zij gewoon even doorzetten en de afkortingen opzoeken. Als je al kunt haken is dat echt geen hogere wiskunde.
(En bedenk: veel mensen zullen altijd wel wat te zeuren hebben)
Hoeveel moeite is het om de termen te veranderen naar nederlands? Volgens mij moet dat meevallen en dan heb je dus wel een grotere groep kopers. Ik zou dat de moeite wel waard vinden
Ik dus ook niet en daarom vind ik t zo vervelend. Denk dat ik maar de methode aanhoud die veel boekjes doen. Denk dat t ook gewoon stugheid is ofzo van die mensen. Of dat ze denken dat het heel lastig is terwijl dat niet zo is.
Het is natuurlijk in principe een keer werk en dan niet meer.
@Hippe_kikker Ja alles moet natuurlijk in het Nederlands. Maar ja t is ook weer niet zo veel werk maar ook gewoon deels mn perfectionisme wat me in de weg zit. Maar als daardoor oma miep mn patroon koopt is t wel waard.
En als je nu een lijst maakt met de vertalingen? Dan bied je alleen Engelse patronen aan maar voor 20 cent ofzo kunnen ze dan een woordenlijst kopen met de Engelse termen naar het Nederlandse overgezet.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel knap wat je doet (ik zou het zelf niet kunnen om patronen te maken en laat dat aan anderen over), maar ik denk niet dat dit echt in dit topic hoort?
Ik zal wel fout zitten, maar wij zijn geen pattern testers oid
Nee helaas is dit echt niet te doen. Zodra je een bedrijf bent (al vind ik mezelf dat niet mja wel kvk enzo) moeten je knuffels getest zijn enzo. Dus dan moet je ze zelf testen, dat allemaal registreren, ze onder andere ook in fik steken. Weet dus ook nog niet hoe ik van mn voorraad af kom. Dus je ziet me over een paar jaar in hoarders buried alive met een kamer vol beesten.
@Vaiana ik uit mn frustratie, kan dat best ergens anders doen maar in andere topics snappen ze daar helemaal niets van. Ik vraag jullie niet om t patroon te herschrijven oid he.
Maar maak het dan eerst tot strengen, een bol wassen lijkt me niet echt een succes. Lijkt me dat dat dan niet goed droogt van binnen
Ja ik ook maar aangezien ik nu wel kvk heb gerelateerd daaraan is die scheidingslijn te dun denk ik.
Laat haar lekker. Ze probeert toch niet actief iets te verkopen aan ons? Weet niet eens wat de naam van het bedrijf is.
En trouwens, dit soort vragen komen ook voorbij over planten, etsen en naaipatronen in andere topics.
Oeps ja goede toevoeging!
Heb je die KvK alleen voor je haakpatronen? Ja mag namelijk een kleine 9K bijverdienen zonder een KvK registratie te hebben
Wilde toen ik startte ook de btw terugvragen dus vandaar.
Hoe wassen jullie gebreide sokken? Ik tot nu toe handwas of in de wasmachine op het wolprogramma en dan op 20 graden. Maar heb nu een sok met een koffievlek en die krijg ik zo niet proper. Iemand tips?