Zomaar even nieuwsgierig. Als je linkshandig bent, handwerk je dan ook linkshandig? Ik ben zelf links en haak met rechts maar borduur dan wel weer met links.
Ik brei linkshandig! Is wel lastig met voorbeeld opzoeken of het leren maar andersom wil gewoon niet
Ben aan het haken en zie nu ineens dat er eindjes aan elkaar zijn geknoopt in een bol wol? Is dit normaal? Baal er van want wil geen knoopje in m’n haakwerk.
Ja komt helaas wel eens voor, ook in dure garen. Volgens mij hebben de meeste winkels/merken wel een marge van per x meter Max x aantal knopen. Vind het ook altijd stom.
Ik haal de knoopjes eruit! Liever draadjes wegwerken
Ja kan wel voorkomen, maar kun je gewoon loshalen/afknippen en dan verderhaken zoals altijd als je draad op is en de draadjes wegwerken
Ik schrijf met links en kan ook geen blikopener gebruiken omdat die rechtshandig zijn, maar verder doe ik alles met rechts. Dus ook breien/haken/borduren.
perfecte combinatie hierboven van katten en handwerken
WhoopdidooWollie voor al uw speciaal garen.
Neem dan wel aub z’n mooie site als die van Gerrie
Nog nooit van chenillegaren gehoord🫣
Helemaal hip joh.
Die kleine pootjes, wat schattig
Noooo thank god niet. Zou echt janken zijn om dan patronen te volgen
Ik ben keihard bezig . In 2 weekends had ik pagina 11 af. Nu pagina 12. Maar ik bekeek voor het eerst de laatste 4: hele A4tjes vol patroon
. Ben heel blij dat ik de ‘rand’ over heb geslagen met borduren want fuck datttt
Ik loop achter…
Heeft er iemand ervaring met stugge vulling? Ik heb normaal altijd van de hema. Maar dacht goh laat ik eens bij de groothandel bestellen. Maar wat een ramp is het. Blijft hobbelig en bobbelig omdat t amper terugveert. Wat ik maak word ook heel hard en door de hoeveelheid vulling die er in moet ziet t er gewoon anders uit ook. Voor kleine dingetjes is t wel oke maar dan duurt t ff voordat de tien zakken leeg zijn. En laat ik nou net allemaal grotere dingen op de planning hebben.
Iemand tips?
Misschien mengen met zachtere vulling? Dan maak je het toch op en kunnen de zachtere aan de buitenkant bijv doen zodat het minder af doet aan de vorm?