Oh dat ga ik proberen, nooit aan gedacht.
Ik heb net het achterpand van mijn vest afgemaakt. …Kom ik erachter dat ik de herenmaat heb gemaakt Het is van een vintage patroon, waar de maten door elkaar staan. Ik weet niet of ik wéér een achterpand wil breien. Het scheelt ‘maar’ tien steken, maar dat is bij elkaar wel 6 cm. Of ik kan het wegwerken in de zijnaad… Wat zouden jullie doen?
Mijn jaren vijftig vestje is trouwens wel af. Ben echt verliefd op het resultaat
Fixen met de naaimachine
Zou even een ander kleur draadje er doorheen rijgen op de delen die je eraf wilt halen en dan daarlangs stikken. Het overtollige afknippen en dan afwerken
Ah te schattig dit!
Haakt dat niet super lastig? Als in elke steek zo’n gekleurd speld dingetje?
Dit garen bedoel je? Nee ik zie echt de moeilijkheid niet en vind t persoonlijk nog fijner dan katoen. Zag op facebook iemand die in elke steek een markeerder deed. Snap t echt niet, het is juist zo duidelijk vind ik. Dat je dat bij pluisgaren doet oke, want daar zie je geen moer. Maar dit zijn hele grote steken dus zie t probleem niet.
Links chenille, rechts pluis
ik ga echt juichen als je dit af hebt. toen je eraan begon dacht ik al gurl why, echt wel doorzettingsvermogen heb je. succes, je kan het haha en het wordt wel heel mooi
Grote steken klinkt goed, ik gebruik voor amigurumi nu een van yarn and colours, van die kleine bolletjes
Kan iemand hier mij helpen met een breipatroon? Ik ben een babydekentje aan het maken, maar ik loop een beetje vast. Het is best een simpel patroon met alleen rechte en averechte steken, maar toch snap ik iets niet.
DIt is wat er staat:
Bottom Edge:
Row1(RS): Knit
Row2(WS): Knit!
The above 2 rows form the Garter stitch pattern for the edging. Continue in Garter st
for another 20 rows.
Dus die 20 rijen heb ik nu gedaan en ik moet beginnen aan de konijntjes erin. Dus ik dacht dat rij 1 met recht en averecht moest, want ze geven aan dat ik moet beginnen met rij 1 van het patroon. Maar is zoals het uitgelegd zo rij 1 niet alleen rechte steken? Ik snap het niet meer
Bottom Tier:
This section consists of: 11 stitches for right edge; rabbit pattern A as shown in chart
A; 2 stitches for the middle vertical divide; rabbit pattern B as shown in chart B; and
11 stitches for the left edge. The right & left edges and the middle vertical divide are
worked in G st. The charts show the odd number rows (RS rows) only. The even
rows (WS) are to be worked in Purl, they are not shown in the chart. Each square
represents a stitch. Start from bottom RHS and read each row from Right to Left.
More specifically:
Row 1(RS): K11, row 1 of Chart A, K2, row 1 of Chart B, K11.
Row 2 & all even (WS) rows in this section: K11, P54, K2, P54, K11.
Row 3(RS): K11, row 3 of Chart A, K2, row 3 of Chart B, K11.
Continue in this manner until all rows of charts A & B are worked.
Next row (WS): K11, P54, K2, P54, K11.
Is er een chart? Denk dat het daar duidelijker zal zijn.
Ja, zit er idd bij, maar maakt het niet duidelijker. Wilde het ook niet hier plaatsen, want voelt zo asociaal gezien het een gekocht patroon is
Snap ik, ik pb je op insta!
Ik denk dat je gewoon recht moet breien en dat konijn in een andere kleur (recht).
En dan de wrong side averecht (tricot steek dus).
Oh nee wacht, dat klopt niet met de tekst.
Is het de easy bunny baby blanket? Dan moet je konijn averecht en de rest in tricotsteek (recht ene kant, averecht andere kant)
Heb je nog tips om sneller te werken ofzo? We zijn ongeveer tegelijk begonnen en ik ben pas bijna klaar met pagina 6/16. Ben nu wel begonnen met die parking manier op stukken waar dat kan, dat afhechten duurt zo lang dus dat scheelt wel.