Omatopic #2

Ik ga nog een keer de deken met mosaic haken proberen, die postte ik hier laatst. En ik moet even met de naaimachine een sportbh en de badmat herstellen.

3 likes

Denk dat dit weekend mijn werkje af komt! (Na een maand???)

5 likes

Ben toch begonnen aan ‘de kus’. This is gonna take FOREVER. Echt miljoen kleuren en zo groot :sob:

3 likes

1 bolletje is niet genoeg :joy::sob:

1 like

Ik ga aan deze beginnen voor op de kamer van de baby.

IMG-20210501-WA0035

16 likes

Ik ben deze week begonnen aan een macramé plantenhanger en wil daar morgen mee verder. Past dat hier ook?

6 likes

ooo jaaa!! toff!

1 like

Haha ja helaas is het heel saai zwart en wit naaimachine garen en stretchnaalden (ik hoor eigenlijk niet in dit topic maar ik weet dat jullie OG gerrie fans zijn)

3 likes

Ja leuk! Welke ga je maken?

Vind jij het fijn als bij een haakpatroon voor amigurumi een bol per kleur genoeg is?

  • Ja is wel fijn
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

En zou je balen als je net meer dan een bol nodig hebt? Bijvoorbeeld 60 gram van een catania of softfun?

  • Ja, zonde van die 2e bol
  • Geen problemen mee

0 stemmers

2 likes

Ik heb ik denk 80 kleuren katoen dus heb werkelijk alles al :joy: vind het ook leuk om extra kleurtjes te hebben.

Ik brei in plaats van haak, maar dat vind ik altijd toch zo vervelend. Ik koop mijn garen per project ook en steeds een andere dikte of ander materiaal etc dus ik heb geen idee wat ik met al die restjes bollen aan moet.

1 like

Ik heb een DIY pakket gekocht bij Xenos. Ik maak nu eentje van het voorbeeld en als ik er weer in gekomen ben, maak ik denk m’n eigen idee of eentje van Pinterest haha.

2 likes

Zo’n granny deken maken! Dat deden mijn oma’s altijd met restjes. Zo gezellig zo’n rommelig gekleurde deken.

1 like

Huidige situatie :sob::joy:
20210501_182240

3 likes

Net goodnoodles

4 likes

Ja maar zo mooi gaat het eindresultaat worden! Echt een van mn lievelingsschilderijen

@Clancy welk patroon van SKB heb je gekocht, die van de badkamer? Ik vind die met moderne kunst ook heeel tof en lekker anders, maar heb nog teveel patronen liggen dus die eerst maar eens maken

2 likes

Ja, het maandelijkse patroon! (badkamer dus) Het kunst patroon is persoonlijk niet echt mijn ding om zelf te maken, vind het tof. totaal eens wat anders, maar niet voor mezelf om te maken.

Heb zelf ook nog heel veel liggen dus denk niet dat ik hem voorlopig nog ga maken :joy:

2 likes

Ja is ook een heel ander stijltje dan wat ze normaal heeft.
Die badkamer is ook wel heel tof, die blauwe muur :heart_eyes:

1 like

afbeelding

Bezig met deze, alleen dan in het ecru.

22 likes