Omatopic #2

Mmm ok die tulipnaalden gaat het bovenste laagje ook al af? Zelfs nog sneller dan bij m’n goedkope john james naalden?! Lijken allemaal wel nikkel te zijn ofzo, zoals van die rotzooioorbellen… Tegenvallertje dit

Oh wauw, heel mooi!

1 like

Ik ga straks de omlijning doen van mijn SKB werkje, en dan het vlies er af spoelen. Daarna nog de rode achtergrond verwerken. maar omg. hijs bijna klaar!? Aan de ene kant enorm hyped dat het bijna klaar is aan de andere kant: nooooooo
(Geeft wel motivatie om de andere nog te maken. daar heb ik ook alweer ideetjes voor)

Eens kijken of ik vandaag dan nog de badkamer oppak waar ik mee bezig was of misschien aan een van de andere dingen die al een tijdje klaar liggen om aan te beginnen.

11 likes

Ik moet echt even mijn haak Mojo weer terug vinden.
Alle projecten liggen stil terwijl ik wel tijd heb.
Zag laatst dat het verloopgaren wat ik gebruik voor mij sjaal uit de collectie van de website is.

Dat helpt ook niet echt mee met de motivatie natuurlijk. Misschien een nieuw klein project bekijken en dat oppakken? kijken of je er je drive mee terug krijgt. Helpt mij meestal wel als ik vast zit

1 like

Ik heb echt een zere vinger door het haken. Mn linkerwijsvinger waar alleen een draadje over gaat. Ben t er zo niet mee eens. Voelt echt als overbelast ofzo terwijl die niks doet.

1 like

Misschien verkramp je ‘m?

2 likes

Ja ik houd m recht zeg maar. Je zou denken dat doet niks.

Ze zijn af!

42 likes

Wauw, prachtig zo bij elkaar!

1 like

Voor het wassen

En zeiknat.

Nu vijf honderd jaar wachten tot het droog is.

32 likes

Zo mooi! Ben je nooit bang dat er kleuren uitlopen?

Ik heb vandaag die popjes afgemaakt, mn beer nog slofjes gegeven. 2e kleinere beertje armen en oren gemaakt en in elkaar en nu bezig met t jurkje. En mn gezichtje is zo goed gelukt vind ik :joy:

2 likes

Echt gaaf!

Ik heb deze vandaag afgemaakt!

23 likes

Het is de eerste keer dat ik het heb gebruikt en ja. Ik was behoorlijk bang. Toch vijf weken er aan gezeten.

1 like

Wat mooi geworden!

3 likes

Echt zo leuk! Die pofmouwtjes :cry:

Dit is het patroon Crohet pattern hijab doll amigurumi dollmuslim toys | Etsy

Misschien jat ik de pofmouwtjes wel voor een eigen patroon ooit. Ze zijn zo leuk.

1 like

Af! Er is nog ruimte voor verbetering, maar ben heel tevreden :relaxed:

25 likes


Dit is nog geen 1/6e van een megagroot paneel waar ik er 4 van heb :rofl:

16 likes

Oooh wat ontzettend leuk!!!

Gaat op mn wishlist ooit nog eens te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

En ben je vandaag nog ver gekomen? :stuck_out_tongue_closed_eyes: