Ik was borduren even zat, dus ik had bedacht een sjaaltje te gaan breien. Die is nu af, dus wilde een grotere sjaal gaan maken, maar omdat het zo’n groot ding wordt raak ik zo snel verveeld. Dus ik ben nu ineens met 3 sjaals bezig ik probeer dit echt niet te doen, maar ik kan er zo slecht tegen om super lang met 1 kleur te breien
Haha maar ook leuk! Zou een scrappy project niet iets zijn voor je? Met allerlei verschillende kleuren, kan sjaal maar ook sokken of iets dergelijks zijn. Dan heb je wel die afwisseling van telkens andere kleuren maar ook dat je aan hetzelfde project kan blijven werken.
Of zo’n temperatuur deken/sjaal maken
Dat vind ik idd een goed idee! Of allerlei verschillende technieken oefenen en die lapjes dan samenvoegen tot sjaal ofzo. Had iemand op TikTok zoiets zien maken. Lijkt me heel leuk om te doen (maar wel eerst de rest afmaken )
https://vm.tiktok.com/ZIJn5MvRJ/
Dat ziet er ook leuk uit inderdaad! Dan heb je verschillende technieken en kleuren als afwisseling
Dat is het verschil tussen engels en amerikaans! Moet je even uitzoeken wat ze precies doen ik kwam er achter dat ik heb leren haken met amerikaanse tutorials dus dan zet ik het patroon om als het engels is.
Nu volg ik een patroon van een vestje die het in beide soorten aanbiedt, super handig.
oooh echt zo leuk. hele mooie kleuren!
Dan haat je jezelf echt
Bij veritas was laatst zo’n cozy plaid challenge. Dan kreeg je elke week een a derde steek waar je dan bijv een lapje van 40x40 van breit, en dan uiteindelijk samen een deken wordt. Lijkt me ook wel lekker afwisselend.
Ik heb nu een tweede patroon gemaakt van LaSelvaDesign op Etsy. Ze heeft hele schattige dingen en het fijne is dat ze zo klaar zijn omdat ze heel klein zijn! Echt een aanrader als je net begint met kruissteek borduren.
Ik heb er een aantal katten van en een luiaard. Vind ze heel leuk! En lekker wat kleins tussendoor
Heb een tijd geen grannys gemaakt. Valt me dan toch tegen hoe lang ik er mee bezig ben haha. Vooral t afhechten vind ik zo’n stom klusje. Maar goed, ben tevreden, nog 35 te gaan voor de tas
Omg misschien is dit wat voor sommigen in dit topic?
Wow dit is echt iets voor jou!! Maken!
Wow jouw steken zien er echt zo uniform uit, prachtig! Leuke kleuren ook
Echt heel leuk. Krijg er spontaan zin van om er ook een te maken voor de mijne. Ben je er lang mee bezig geweest? Heb je een patroon gebruikt en zo ja wat voor een?
Awww, zo schattig , mooie kleurencombi ook!
Heb er niet dagelijks aan gewerkt maar steeds kleine stukjes. Het is prima te doen omdat het ook niet heel groot is. Heeft niet vreselijk lang geduurd.
Het is een patroon van iron lamb. Op haar website staan een heleboel patronen ook dit vest voor kinderen en volwassenen.