Ik maakte een mobiel voor m’n collega die vandaag met zwangerschapsverlof gaat (onmogelijk om goed op te foto te zetten haha)
Echt heel leuk!!
Wat een mooi cadeau om te krijgen!
Super leuk! Hoe lang ben je hier bezig mee geweest?
Miss wil ik dit ook voor een vriendin maken.
Wat een leuk cadeau!
Per beestje ongeveer een uurtje denk ik? Heb wel al veel amigurumi ervaring, dat scheelt denk ik wel. En dan nog alles in elkaar zetten, blaadjes knippen en bedenken welke diertjes ik wilde maken / patronen zoeken. Zat nog best wat tijd in het zorgen dat ze allemaal redelijk in verhouding waren haha. Al met al toch wel zo’n 12 uur aan gewerkt vermoed ik?
Ik dacht, ach een goedkope haaknaald doet het net zo goed! Totdat ik een clover haaknaald kocht
Dat puntige koppie links pikt elk lusje snel op
Noooooooooooooo
Jaa en het garen glijdt er zo lekker soepel omheen hè? Ik heb mezelf tijdje terug een hele set cadeau gedaan nadat ik ‘noodgedwongen’ 1 Clovernaald had gekocht (en toen verkocht was).
Ik ga ook gewoon veel sneller! Draad splijt ook niet. Echt fantastisch
De set is ook een leuk verjaardagscadeau
Zit hier ook al bijna een jaar met een onafgemaakt project. Moet wol kopen voor 20 stokjes
Ik heb mezelf laatst ook een hele set cadeau gedaan nadat ik voor de honderdste keer met het plastic omhulsel in m’n hand en de naald in m’n haakwerk zat
Mooi!
Dat vind ik een hele goede reden. Het moet wel leuk blijven!
Begin met een oproepje hier. Ik heb niet veel zorgen wil in huis maar misschien heeft iemand hier wel een restje?
Leuk idee! Maar ik haal gewoon nog een bolletje bij de zeeman, wit komt wel op
Ben even benieuwd met de hoeveelheid projecten jullie doen.
- Ik doe een project tot ik daarmee klaar ben
- Ik switch tussen twee projecten
- Ik doe meerdere projecten tegelijkertijd
0 stemmers
Vorig jaar probeerde ik max twee projecten te doen tegelijk, een kleine (sokken) en grote. Nu heb ik qua work in progress sokken voor mijzelf, sokken voor kind, gebreide deken en ergens in opberg doos ook een gehaakte deken die nog niet af is
In principe een tegelijk maar gebeurt regelmatig dat t eeuwen duurt voordat ik t in elkaar zet en dus echt af is. Maar knuffels zijn natuurlijk kleinere projecten dan een deken ofzo.