Omatopic #2

Ik twijfel soms nog wel m over m’n kleuren… het roze is wel erg fel. Maar zag ook niet echt een kleur die me dan beter leek. Maar het is iig vrolijk kleurrijk ofzo, een keer wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

61 likes

Net leuk die kleren bij elkaar, mooie trui zo!

3 likes

Leuk juist even zo’n vellere kleur erbij!

3 likes

@Madam-Mikmak Het roze is zo koel ineens! Ik heb net maar nog even een kleurtje besteld, ik maak gewoon eerst de mouwen af, dan kan ik nog even twijfelen!
afbeelding

1 like

Oh ook wel een mooi kleurtje erbij…. :thinking:
Hoewel ik het belle roze ook vind passen snap ik waar je naartoe wil.

2 likes

Ik vind het roze juist leuk! Maakt m veel interessanter dan als het allemaal zachte/warme kleuren zijn, maar moet je maar net van houden

3 likes

Oh echt ja? Ik heb daar echt geen kijk op haha

1 like

Ik heb weer eens het honderdste idee maar heb even jullie garenkennis nodig. Ik heb zo’n punnikding en qua dichtheid vind ik stylecraft special dk het mooist. Maar dit pluist.
De standaard katoentjes zijn te dun, scheepjes softfun ook, durabel cosy fine pakt niet. Dat dikke katoen is te dik.

Weten jullie een acrylgaren wat even dik is als stylecraft special dk maar wat minder pluist? Of ben ik gewoon een megazeikerd?

Links de special dk

Ja vind ik, kan goed dat jij het lelijk vindt natuurlijk :joy: met die zachtere kleur is het ook mooi, ik zou vooral geen zin hebben om het weer uit te halen haha

Haha, ja ik ben een beetje saai en draag veel dezelfde kleuren. Heb vooral meer kleur in sjaals. Ik vind het niet zo erg om het uit te halen. Juist ook zonde als het met de andere kleur meer een duidelijke ja is voor mij

2 likes

Grandma-Finds-The-Internet

6 likes

Haha nou ja laten we zeggen dat @Vaiana haar reactie wel spot on is. maar ik heb eens een garen gezien van Rico dat er heel glad uit zag, ik denk dat het deze was https://www.wolplein.nl/wol/rico/rico-creative-silky-touch En anders misschien de colour crafter van Scheepjes? Die heb ik nog nooit in t echt gezien dus geen idee of dat anders is. Vind stylecraft voor acryl op zich wel oké garen.

Oh ik vind die fellere kleur roze de trui juist zo leuk maken!

4 likes

Haha vroeg me al af of dat een subtiele manier was om te laten weten dat ik een zeikerd ben :joy:

Colour crafter moet ik nog wel ergens hebben. Maar is volgens mij vrij vergelijkbaar met stylecraft.

Mooi!! Welke steek is dit, als ik vragen mag?

1 like

Heeeeel leuk

2 likes

Shell stitch!

Ok, even jullie kleuren advies gevraagd.
Dit is 1/4 blok van mijn deken. Alle kleuren zitten er nu in.
Donkergroen, bruin en oranje zijn kleuren B
Wit, lichtgroen en beige zijn kleuren A

Kleuren B wil ik op deze volgorde houden alleen van kleuren A wil ik beige en lichtgroen spiegelen t.o.v wit.

Ik ga straks dus wel beginnen wit/donkergroen. Maar daarna een blokje donkergroen/beige etc.

Dan als ik ga beginnen met 3/4 deel van mijn deken is de kleurencombinatie weer hetzelfde al deze (1/4) en 2/4, 4/4 dus kleur A gespiegeld.

Wordt dat leuk? Of teveel van het goede?

Wat zal ik doen
  • Leuk!
  • Teveel van het goede.

0 stemmers

2 likes

Ik ben zelf van zo min mogelijk verschillende kleuren in mijn werk, maar dat is mijn smaak. Als je gaat voor een retro jaren zeventig deken, dan zou ik vooral zo doorgaan

1 like

Ja retro 70’s is wel de vibe inderdaad

1 like