Omatopic #2

Miss kan je eens kijken naar de combinaties die ze maken bij Schotse rokken.

5 likes

Oh ja leuke!

Thanks iedereen!

1 like

Ik heb net 2 yarnbowls van Sostrene Grene gekocht, een enkele en een dubbele, en vind het niks! De gleuven (huhu) waar de wol doorheen moet zijn best scherp. Durf er geen mohair door te doen iig! Heb nu een houten besteld bij m’n vader de overenthousiaste houtbewerker.

4 likes

Helpt het / kan je met een heel licht schuur papiertje de randjes wat ronder maken?

Oh wat jammer! Die ik heb is wel mooi afgewerkt, maar heb ik ook al een aantal jaar…

1 like

HET IS AF!!!

39 likes

Mooi geworden!

2 likes

En @Satrix Volgens mij allebei niet… maar ik ben inmiddels maar gewoon verder gegaan met de steken zoals ik denk dat ze moeten en het lijkt erop dus ik ben tevreden :stuck_out_tongue: Thanks voor het meedenken!

4 likes

32 likes

Schattig katje. Hoeveel kleuren gebruik je hiervoor?

1 like

Dit waren er 15 meen ik? Is een kit gekocht via irisborduurt (maar is iets Russisch volgens mij). Heb nog meerdere poezen liggen, neem ik mee op vakantie

1 like

Leuke kleurboek tegengekomen in York

9 likes

Wat een gepriegel. Dan ben je wel een tijdje m’n zoet als je elk vakje netjes inkleurt

1 like

Ik ben altijd langs dit topic gescrolld, terwijl ik het nu door zit te lezen en I love it! Ik krijg altijd in de herfst een hyperfocus op iets. 2 jaar geleden heb ik deze kerstornamenten gemaakt (zonder ervaring haha, ik vervloekte mezelf dat ik meteen dit project had uitgekozen :sweat_smile:) en vorig jaar heb ik allemaal van die mini artworks geborduurd. Dit jaar wil ik ineens meer embroidery gaan doen (of vrij borduren? Hoe noem je dat?) Geen idee nog waar ik moet beginnen, maar mezelf kennende kies ik weer een veel te groot en ingewikkeld project waardoor ik er daarna weer helemaal klaar mee ben.

29 likes

Allebei is goed. Vrij borduren is de Nederlandse vertaling van embroidery. Ik ben benieuwd wat voor project het gaat worden

3 likes

Die zijn wel echt heel leuk! Heb je een linkje oid naar het patroon?

3 likes

zoooo schattig

1 like

Ja, je kunt ‘m hier downloaden: Gehaakte kerstballen: Kerstballen - Gek op Haken

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik had hier het haakpakket gekocht: Linkje

1 like

Zo leuk dat enthousiasme en meteen voor veel ornamenten te gaan ipv 1.
Zo herkenbaar hahaha

1 like

Dankzij @Marquez dr tip deze grote bollen wol besteld bij Hobbii. Donker, genderneutraal, maar niet boring.

9 likes