Omatopic #2

Ik zie ook hele mooie yarnbowls van hout, maar die zijn helaas wat boven budget.

Bedankt voor alle suggesties en tips. Ik ga denk ik waarschijnlijk voor een cadeaukaart. Niet de meest originele optie maar je zadelt iemand ook niet op met iets waar ze niets aan heeft.

4 likes

Ik haak ook liever met wol. Toen ik begon bleef ik leuke kleurtjes kopen bij de zeeman, maar inmiddels heb ik echt een hekel aan die acryl bollen. Het is best stug, piept en je haakwerk wordt er heel grof van.

Misschien dat hakers fan zijn omdat je voor haken veel meer wol nodig hebt dan voor breien. Dan is acrylwol wel echt stukken goedkoper.

2 likes

Als je met je haar over de naald wrijft piept het niet meer

1 like

Ga je er ook echt een deken mee maken? Leuke kleuren!

2 likes

Nee, ben met de roze nu mn dino en schildpad nog een keer aan het maken. En verder weet ik het nog niet zo goed😂

1 like

Ik zou dat niet willen krijgen, garen. Vooral omdat: acryl, kleur die niet aansluit bij wensen, te veel/weinig bollen voor een project.

1 like

Wat @Vaiana zegt is echt waar. Lekker met die haak of breinaald door je haar gaan en dan gaat het weer soepel :grin: ik voel me echt cool als ik dat doe haha

1 like

dat is echt zoooo cute

Beetje gekke vraag maar misschien weet iemand het hier! Ben begin dit jaar begonnen aan deze triangle sjaal maar weet niet meer welk patroon het is. Herkent iemand het toevallig?

2 likes

Is het Nederlands? Via YouTube?

Wel via yt, verder echt geen idee meer :see_no_evil:

Heb je al in je youtubegeschiedenis gekeken?

3 likes

Ja daar dacht ik net ook ineens aan! Ik kijk veel dus was een hele zoektocht, maar volgens mij is dit m :slight_smile:

edit: hmm, nee toch niet haha, lastig dit!

1 like

Lijkt op deze?

1 like

Of deze?

2 likes

Ik had het even links laten liggen maar ga nu weer verder aan deze deken.

14 likes

Hebben jullie nog leuke ideeën voor kleurencombinaties voor mannen? De organisatie wil dat we meer (stereotypische) mannensjaals doneren en ik ben nu een wit/blauwe/greige sjaal aan het maken, maar verder kom ik niet. Ik blijf toch bij zwart, donker, grijs en beige hangen terwijl ik van kleur houd :joy:

1 like

Ik kom idd ook op de wat donkere kleuren uit.
Donkerblauw, bordeaux rood, donkergroen. Misschien gemengd met een creme kleur? M’n vader heeft een sjaal met donker groen en marine blauw, staat erg mooi samen.
De sjaal van m’n vriend is met creme en bordeaux rood en heeft franjes.
Donkergroen met saliegroen? Bordeux rood met mostergeel, donkergroen met creme en ook mostergeel.

3 likes

Donkerblauw met beetje fel rood? Of okergeel?

3 likes

Donkergroen! Kan je bijvoorbeeld zo combineren

Dit kan ook nog. Ipv blauw een donkerpaars
IMG_4682

3 likes