Omatopic #2

Ja luister nu daders. Maar is gewoon niet genoeg stimulatie voor mijn brein :joy: Hoofd is af.

Maar wat moet ik me voorstellen bij creatieve podcasts?

2 likes

Er zijn veel podcast waarin bijvoorbeeld creatieve makers worden geïnterviewd, over hun bedrijf, creativiteit etc. En er zijn ook podcasts van creatieve makers zelf die collega’s interviewen, of over hun eigen fouten en goede dingen. Ik kan je later wel even een lijstje geven als je wil?
Ik zag laatst ook iets over een borduurpodcast langskomen, die kan ik ook wel even opzoeken?

Ja graag!

@Clancy heb jij je lovecrafts pakje al? Volgens de track en trace moet ie vandaag komen maar de track en trace doet gek en heb helemaal niet stil gestaan dat er nu kosten aan verbonden kunnen zijn. Zou zo zuur zijn :sob:

1 like

VOrige keer heb ik er geen kosten aan gehad. staat het expliciet bij?
Ik heb ook melding dat het vandaag komt. Vind het vrij rap vergeleken de vorige keer.

Over podcasts; daar moet je aan wennen. Zelf kost het me ongv half uurtje voor ik er echt goed in zit. Moet zeggen dat ik audioboeken ook kan aanraden.

Nee staat niks bij maar de track en trace doet gek :joy: En bedacht me opeens dat t zo is natuurlijk. Ben alsnog wel goedkoper uit maar toch :joy:

Ja podcasts kan ik nu op zich wel hebben. Luisterboeken lijken me echt een hel. Heb ik wel eens geprobeerd maar kan dat echt niet. Een boek lezen kan ik wel als er muziek aan staat maar dan kan ik niet haken :joy: Ik wil gewoon een serietje, maar zit buiten en mn laptop heeft geen accu meer.

Ik heb de vorige keer geen invoering hoeven betalen. met andere pakketjes uit de UK boven de waarde van 20 euro ofzo ook niet. Denk dat alles nog niet is doorgevoerd als brexit zijnde.

Tsja, first world problem wel :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Het is binnen. Wel open helaas maar denk dat alles er nog in zit.

De ringen allemaal 5x

8 likes

Hoi!

Leek me leuk om hier mee te gaan posten, nadat ik zo ongeveer alles heb gelezen van topic #1 en deze :sweat_smile:. Een hoop tips gevonden! Ik ben nu bezig met een borduurpatroon van Dona Lola. Heb veel garen gekregen van mijn moeder en kwam er dankzij dit forum achter dat ik een deel heb gedaan met geel perle draad, haha. Vind het alsnog wel mooi!

Ik heb altijd 101 creatieve hobbies en zou het liefst ook sokken gaan breien. Maar misschien eerst maar wat haak- en borduurprojectjes afmaken…

21 likes

ooo super tof al !!! Dona lola heeft echt toffe patronen. Ben heel benieuwd naar je voortgang!

Ik heb mijn lovecrafts bestelling ook binnen

7 likes

Heb je toevallig namen van deze podcasts?

1 like

https://www.instagram.com/stitchingandco/

Voor borduren weet ik, die is er sinds kort. De rest ben ik ook wel benieuwd naar

2 likes

Heb ik net bedacht dat ik wil leren breien? Misschien.

Ik heb wel eens gelezen dat hoe donkerder het garen hoe meer verfstoffen er gebruikt zijn en dus hoe dikker de draad. Geen idee of het waar is…

2 likes

Opbergmogelijkheden :heart_eyes: al ben ik er nog steeds niet over uit hoe ik ze wil.

1 like

@Whoopdidoo

Omdat ik lui ben en geen zin heb in overtypen, hieronder de screenshots. Wel voornamelijk Engels, maar ook twee Nederlandse.
Ik ken ze niet allemaal, maar ben gewoon gaan doorklikken etc. dus niet boos worden als er iets stoms tussenzit :wink:

Samenvatting

3 likes

Is het duidelijk dat ik geen zin had in elkaar te zetten?

@lijnewiets bedankt!

7 likes

Je ziet toch wel een beetje een afdruk van de ring :(, de kruisjes zijn veel platter geworden. Hopelijk valt het straks in het grote geheel niet meer op.

5 likes

Ik zie het nu al niet!

3 likes

Kijk dan wat een baby’s. :pleading_face: Vriend zei dat ik niet moeilijk moest doen en het moest bestellen. Want hij wilde de muts.naja sure. Kwam gisteravond al! Echt snel via wolpein.

Begin nu de afkortingen beter te begrijpen ook en begin ze zelfs zo al op te schrijven. Dat ging aardig snel :sweat_smile:

9 likes

Over een tijdje gaat t zo automatisch! Daarom vind ik nederlandse patronen vaak kut want dan staat er haak de 6e en 7e samen oid. Terwijl ik gewend ben aan 5sc, dec.

Vannacht droomde ik dat ik aan t breien was. Wel op de manier waarop mn moeder het me ooit geleerd heeft dus niet elke keer omslaan. Maar t ging als een tiet in mn droom :joy:

Vandaag in elkaar zet dag.

2 likes