De fotos bij deze advertentie zijn zo aandoenlijk. De lijstjes met nummers, de stukjes op papier geplakt.
DMC borduurgaren meer dan 300 kleuren
€ 50,00
ook z’n envelop oma 
Ik zie heel veel crochet mensen op twitch Paintbox yarn gebruiken (Via lovecrafts) maar ik vroeg mij af of jullie er een beetje bekend mee waren? En of het wellicht ook via NL te krijgen is.
Ben daarstraks toch even verder gegaan met de muts van mijn vriend (en dan heb ik het niet over mezelf) en ben nu op de helft. Totaal 46 rows en dan dicht maken. Dus hopelijk red ik het. had voor de zekerheid 3 bolletjes moeten bestellen. wist eigenlijk niet dat ze zo klein waren. dus hopelijk red ik het. ben net aan mijn tweede bol begonnen.
Zo herkenbaar dit
Heb al weken gewoon niet meer geborduurd (of gehaakt). Het is alsof er in mijn hoofd geen ruimte voor is.
Ja dat dus… echt zo irritant.
Heel irritant. Al weet ik bij mij wel dat het van een deadline komt die maandag is. Wist het al een maand, maar ergens ging het mis met de uitvoering ervan.
Dit lijkt wel jouw werk, is dat zo?
Heel lief dat je daarop let. Die popjes had ik gemaakt van een kooppatroon, dus geen eigen ontwerp.
Dit is het patroon.
Oh, bedoelde niet dat he nagemaakt was, maar weet dat je er een aantal had gemaakt om te verkopen! Daarom moest ik aan je denken.
Ooh nee dat heb ik niet gedaan. Had ze alleen gemaakt voor een vriendin die ze aan dochters van vriendinnen van haar had gegeven.
Morgen hou ik een fotoshoot met mn popjes. Mag ik daarna fotos komen spammen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is hij leuk! Heb je er nog voering in gedaan?
Zat even te denken om flauw ‘nee’ te stemmen en dan te zeggen ‘dat mag niet, dat moet!!’ Maar ik heb braaf ja gezegd
en nu weet je het alsnog.
Haha als iemand er oprecht niet op zit te wachten kan ik dat ook wel begrijpen hoor. Zal ze wel in zo’n samenvatting zetten zodat je er makkelijk langs kan scrollen. Hopelijk overschat ik mn fotografiekwaliteiten niet 
Ja, van een stevige canvas stof. Nu is het niet meer zo’n floppig ding gelukkig 
Weten jullie nog leuke accounts op insta op naaigebied? Ik krijg straks een grotere hobbykamer en wil dan een hoekje maken voor mn naaimachine en er ook echt mee aan de slag gaan. Ik volg nu Sewnatural en that’s it. Ik vind wel vrij veel met kinderkleding maar geen kinderen dus dat is voor mij niet zo interessant.
Edit: tijdschrifttips (voor beginners) zijn ook welkom, opoe hier heeft dingen net zo lief op papier 

Huh wat is dit dan? Alsof ze midden in de bol een knot hebben gemaakt om het draad aan elkaar te houden
euw het bolletje lijkt ook echt qua materiaal zijn veranderd. heb ik nu een faulty bol wol ofzo.
wth nu heb ik nog zn knoopje
(Ik heb het bolletje in een bakje zitten zodat het niet in de knoop gaat. ik rol het er daar vanaf uit laat maar zeggen)
Knoopjes komen wel eens voor. Zeker bij goedkopere. Maar ook bij duurdere kan t gewoon voorkomen, het is nou eenmaal wel eens op. Maar wel gek dat t niet als hetzelfde wol voelt.
Ben nu mn fotos aan t bewerken. En wil ze eigenlijk opnieuw maken😂 met haaknaald 2.75. Of ik haak gewoon toekomstige projecten met een 2.75. Die ik niet heb. Heb ook echt te weinig props dus ga morgen denk ik maar even naar de kringloop.