Omatopic #2

Over een tijdje gaat t zo automatisch! Daarom vind ik nederlandse patronen vaak kut want dan staat er haak de 6e en 7e samen oid. Terwijl ik gewend ben aan 5sc, dec.

Vannacht droomde ik dat ik aan t breien was. Wel op de manier waarop mn moeder het me ooit geleerd heeft dus niet elke keer omslaan. Maar t ging als een tiet in mn droom :joy:

Vandaag in elkaar zet dag.

2 likes

Ik ga huilen. Denk dat haaknaald 3 toch te groot is. Vind de “gaten” te groot. En denk dat een 2.5 te klein is. Maar heb volgens mij geen 2.75. Plus gewoon 5 popjes voor niks gemaakt😭

1 like


Deze hebben ze nu bij sostrene grene. Lijkt me heel handig om gauge mee te meten ivm met mijn lineaaltje

1 like

Beer nr 2 is ook af maar moet nog in elkaar.

40 likes

Aaaaaaaah zo cute!

1 like

Wat een cuties :sob:

1 like

Zo leuk :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heb maandag een fotoshoot gepland met ze :joy:

En heb ik net in bijna 2 uur een bol opgehaakt om te kijken hoeveel ik er nodig heb voor een deken. Misschien. Gaat best snel.

1 like

Oooo zo leuk :heart_eyes:

1 like

Ben nu hiermee bezig. Zelf getekend zoals je ziet :joy: Denk dat ik al beter word in de satin stitch. Had kleurtjes uitgekozen, roze en paars, van licht naar donker maar denk niet dat ik t mooi vind dus nu moet ik even inspiratie zoeken.

Ondertussen maar even beer2 in elkaar zetten.

4 likes

De laatste :heart:

15 likes

Ergens is er iets niet goed gegaan want t wordt een ei😂 heb niet heel zorgvuldig de ring omgetrokken. Maar verder gaat t denk ik wel goed. De kleuren zijn niet zo heftig in t echt.

6 likes

Ik heb de laatste paar weken echt gewoon geen zin in borduren maar ook haken heb ik ook zoiets van; meh ik doe dit om maar beejte bezig te zijn maar heb geen zin maar toch maar doen.
Ben met beanie van vriend bezig nu om beetje als afwisseling te hebben van deken en ben nu “al” op row 12. Het is niet zo groot als de deken “gelukkig”

Hoop dat die zin snel een beetje terug komt want ik word er een beetje moedeloos van :sweat_smile:

1 like

Kan je wel gewoon “niks” doen? Of is dat eigenlijk ook niet wat je wil?


Geen idee wat ik aan het doen was, maar dit randje is niet bepaald recht. Ik ben nu bezig met poging 2.

4 likes

Leuk! Ik heb ook een keer zoiets gemaakt maar bij de randjes best lastig om goed rond te borduren hè!

Edit: zie nu je 2e bericht. Ik had dus ook moeite met die vorm haha

Kloppen je steken qua aantal? Het zou kunnen dat er om de rij een laatste steek (of 3 lossen) mist? Je kleurencombinatie vind ik super leuk!!:sunny:

1 like

Dank je! Ja er ging vanalles mis met die steken op het einde. Ben maar opnieuw begonnen en nu let ik wat beter op. Het gaat een tasje worden, best heel kleurrijk voor iemand die voornamelijk zwart draagt haha!

Niks doen komt niet voor in mijn woordenboek. zelfs als ik netflix of wat dan ook kijk, ik MOET iets doen. ik kan bijv niet een dag languit op de bank liggen.

Ben nu met dit deel bezig.

Niet superveel geborduurd de afgelopen week. Maar dit deel heeft veel vlakken in dezelfde kleur dus gaat wat sneller voor m’n gevoel?

15 likes