Omatopic #2

Lastig he. Heb je al iets meer zin?

1 like

Nee, dit is niet met een dag weg ben ik bang.

Tijd voor een nieuwe hobby

Nog 1???

Ja je hebt nu niks te doen toch :joy:

ik ben legit net begonnen met leren haken. :face_with_monocle:
(En had ik maar niks te doen. er is genoeg te doen maar komt niksuit mijn handen behalve doelloos internetten)

Is er iemand die interesse heeft in DMC spindels om je garen in op te bergen? Ik heb dit gevuld via Marktplaats overgenomen, maar heb alles op bobbins gezet. Mag gratis weg, alleen tegen verzendkosten.

Het zijn (naar schatting) ongeveer 120 spindels in insteekhoezen.



1 like

Dat is wel een goeie, ik zei net voor de grap dat ik een case/opberger wilde gaan maken voor de haaknaalden. aangezien de nieuwe haaknaalden die ik heb, niet in het ali hoesje passen.
Dus misschien dat maar echt gaan doen.
Beetje inspi zoeken en daar maar wat aan gaan doen.

edit; ik denk zoiets! Crochet Hook Case » Emerald Cherub Crochet

1 like

De fotos bij deze advertentie zijn zo aandoenlijk. De lijstjes met nummers, de stukjes op papier geplakt.
DMC borduurgaren meer dan 300 kleuren
€ 50,00

6 likes

ook z’n envelop oma :heart_eyes:


Ik zie heel veel crochet mensen op twitch Paintbox yarn gebruiken (Via lovecrafts) maar ik vroeg mij af of jullie er een beetje bekend mee waren? En of het wellicht ook via NL te krijgen is.

Ben daarstraks toch even verder gegaan met de muts van mijn vriend (en dan heb ik het niet over mezelf) en ben nu op de helft. Totaal 46 rows en dan dicht maken. Dus hopelijk red ik het. had voor de zekerheid 3 bolletjes moeten bestellen. wist eigenlijk niet dat ze zo klein waren. dus hopelijk red ik het. ben net aan mijn tweede bol begonnen.

Zo herkenbaar dit :frowning: Heb al weken gewoon niet meer geborduurd (of gehaakt). Het is alsof er in mijn hoofd geen ruimte voor is.

1 like

Ja dat dus… echt zo irritant.

2 likes

Ik had borduurontwijkend gedrag in de vorm van garen opbergen. Wat duurt dat lang!

5 likes

Heel irritant. Al weet ik bij mij wel dat het van een deadline komt die maandag is. Wist het al een maand, maar ergens ging het mis met de uitvoering ervan.

1 like


Mijn tasje wordt te flexibel… misschien dat een voering zal schelen?

4 likes

Dit lijkt wel jouw werk, is dat zo?

2 likes

Heel lief dat je daarop let. Die popjes had ik gemaakt van een kooppatroon, dus geen eigen ontwerp.

Dit is het patroon.

1 like

Oh, bedoelde niet dat he nagemaakt was, maar weet dat je er een aantal had gemaakt om te verkopen! Daarom moest ik aan je denken.

Ooh nee dat heb ik niet gedaan. Had ze alleen gemaakt voor een vriendin die ze aan dochters van vriendinnen van haar had gegeven.

Morgen hou ik een fotoshoot met mn popjes. Mag ik daarna fotos komen spammen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mn tasje heeft een voering en een rits. Nu nog een band en dan is mn fannypack klaar.

29 likes