Omatopic #2

Ik heb echt niet net voor 104 euro aan wol besteld. Echt niet.
Waar is t hoekje waarin ik me moet schamen?

5 likes

Nergens, heerlijk toch!

1 like

Ja echt 30 kleurtjes. Maak foto als het er is morgen. Al ben ik bang dat ik postnl mis want moet tot 1 uur werken en vandaag was ie ook vroeg.

1 like

Oeps

30 likes

Ohhhh :heart_eyes:

1 like

Garen dus, geen wol :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Woooow dit wil ik ook kunnen :open_mouth: Dan kan ik eindelijk zo’n coole plaid maken

Ik noem zelfs zeeman wol :joy:

@Vaiana wat voor coole plaid?

Ik heb zoveel ideeën, nu nog uitvoeren. Heb uiteraard nergens zin in. Maar een vriendin is morgen jarig. En had op tiktok een kattenhoedje gezien dus dat ga ik proberen te maken :joy:
En nog een paar hamsters voor de dochter van een online penvriendin.

1 like
1 like

Jeetje, zo moeilijk! Snap ook niet hoe dat c2c werkt. Maar heb t nog nooit geprobeerd ook. Wel tof want dan kan je gewoon alles maken wat je wil eigenlijk.

1 like

Met wol zit je al snel aan de 100 euro, maar vind het dat zelf wel waard. Ik heb nu een order uitstaan bij Retrosaria, moest me wel inhouden om niet allemaal extra bolletjes toe te voegen. Wordt altijd heel hebberig van haar winkel (die wikkels alleen al!)

3 likes

Jaaa volgens mij weet je al dat ik niet vies ben van geld uitgeven aan (echte!) wol

1 like

Ooh ik ben in die winkel geweest! Kreeg toen keuze stress en heb niks meegenomen, nog altijd spijt van

2 likes

Je merkt het verschil ook wel goed vind ik. Ik had veel dk restjes. Gewone wol en merino etc en haak er nu grannies van. Maar drops is qua kwaliteit echt een stuk slechter dan de duurdere of handgeverfde merken. Dus ga dat echt proberen niet meer te kopen, dan maar wat meer geld voor eerlijkere en mooiere wol!

2 likes

Ohhhh dat lijkt me echt een droom hoor die winkel! Lekker op vakantie en dan zo’n winkel tegenkomen!! Verzendkosten naar nl zijn omder de 5 euro volgens mij, viel me echt mee, dus je kunt alsnog je slag slaan haha

1 like

Welcome to the dark side :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gelukkig ben ik niet heel rijk dus kan ik maar af en toe inslaan. Maar die bruine merino trui is bijv zn geld 100% waard geweest.

2 likes

En wat je nu hebt besteld is fingering toch, dus doe je ook even over. Ik vind altijd met fingering van je hebt er ook lang brei plezier van dus dat is t sowieso wel waard ofzo

2 likes

Ja en ik moet stranded gaan breien, vandaag allemaal filmpjes gekeken en straks de chart bestuderen. Wordt veel tellen en dat ik echt mijn valkuil haha, we zullen het zien! Ik heb wel echt zin om te beginnen, dus dat is al iets

3 likes

Jaa was helemaal de naam kwijt, dus extra leuk om het hier weer tegen te komen. Wie weet voor het volgende project

1 like