Omatopic #2

Ahh komt wel goed, kun jij wel
Als een toer lang is zoals bij een trui heb je t ritme vaak ook juist snel in de vingers

Ik heb voor het eerst gehaakt!

De octopusjes links en het middelste hartje had ik eergister gemaakt, toen wist ik nog niet wat ik aan het doen was. Is daarom niet heel netjes en de steken kloppen niet, maar ben toch trots dat er überhaupt iets staat! Paarse octopusje en rechter hartje heb ik gisteren gehaakt :blush:

26 likes

haha k3 p3 ben ik ook snel zat😂

Ja het is ergens wel prima mindless maar zoveel cm lang is na een tijdje wel veel

Die octopussen :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat mooi! Vind dit zo knap!

Nou, ik heb ook eindelijk na maanden weer is wat afgemaakt. Ik moest veel wachten deze week, dus had de tijd om dit te maken voor Vaderdag. M’n pa is dol op boten en onze voorvaderen waren ook zeelui. Dus leek me wel zo leuk om een schip voor hem te borduren

32 likes

Leuk! Ik heb de mijne vandaag weer eens uit de kast getrokken, fijn topje. Mooie kleur heb je gekozen ook!

Mijne is net te kort omdat ik die k3 p3 zo zat was haha.

1 like

Haha! Ja ik heb m nu ook even aan de kant gelegd want was het even beu

Ben nu met softfun de wandhanger aan het maken en het wordt zo mooi :heart_eyes:

7 likes

Wat is het laatste tijd rustig hier. @Clancy komt denk ik door jou haha. Borduur of haal je nog of zit je in een dip?

Ik heb laatste tijd weinig tijd gehad. Wil meisje met de parel zo graag afhebben, maar eerder niet aan iets anders beginnen want anders maak ik het nooit meer af ben ik bang.

Even een update

24 likes

Ik heb al goed een maand niks meer gedaan volgens mij. Heb er ook niet de ruimte voor in m’n hoofd en ook geen zin in. Weet niet wat het is.
Dus ja als ik geen enthousiasme kan delen dan post ik hier weinig!

Wat ben jij al ver jeetje!

3 likes

Het is echt zoveel te heet om te borduren. Mijn handen zijn net rivieren van zweet, niet echt bevorderlijk…

1 like

Ik wil vandaag mn wandhanger af maken, borduren en een armbandje maken. Maar moet me eerst nog uit bed slepen.

1 like

Heel mooi!

1 like

Heb ook wel eens van die periodes dat ik er geen zin in heb hoor. Komt vast weer goed.

1 like

Altijd leuk dit, zijde uitzoeken :ok_hand:

7 likes

Ze is af! Moet nog wel even door de stijltang. Snap niet waarom die ene hoek altijd omkrult.

26 likes

Door jullie enthousiaste posts ben ik ook begonnen met borduren. Toch wel weer erg leuk om te doen, maar pfoe dit is geen makkelijk ontwerp om mee te beginnen, er zitten 100 kleuren bruin in en 50 kleuren wit en ik heb al zoveel uit moeten halen haha

Wat doen jullie met de werkjes die je af hebt?

19 likes

Ik kreeg gisteren ochtend een kriebel om wat te doen en dat moet je dan kietelen vind ik. Dus even wat gedaan. Wanneer ik verder ga, geen idee. Maar wel oke met het feit dat in iets heb gedaan.

26 likes