Mijn eerste werkje is af! Totaal onderschat hoeveel uur het ging kosten, maar super leuk om mee bezig te zijn geweest.
En dit wordt het volgende project, een flink stuk groter, maar ik was direct verkocht
Mijn eerste werkje is af! Totaal onderschat hoeveel uur het ging kosten, maar super leuk om mee bezig te zijn geweest.
En dit wordt het volgende project, een flink stuk groter, maar ik was direct verkocht
Vanochtend alle kleuren stukjes afgemaakt van mijn borduursel. Nu wilde ik gelijk door met omlijnen, want dan kan ik daarna aan een nieuwe beginnen!!
Also me; ik wiiihiiiil nieeeeeeeeeeeeeeeeet *stelt de hele dag uit *
Nu heb ik net een kwart achter de rug en valt het uiteraard weer 100% mee en wil ik eigenlijk door. maar dat wordt morgen.
Ga ik vandaag:
0 stemmers
Ik mis de optie: Doen waar je het meest zin in hebt
Ja gewoon dom haken, maar die optie staat er niet bij Ben maar gaan borduren.
Ben wel benieuwd naar je webshop, is die al open?
Nee heb mn deadline voor het eerste patroon nu op 2 augustus gezet, ook op insta gepost. Het is al klaar, moet alleen nog even mooi vormgegeven worden, maar ik heb afmaakangst
T wordt voorlopig gewoon een etsy shop.
Ik ben bijna klaar met de flax light. Kijk dat kleurenverloop. Daar kan ik zo van genieten terwijl ik bezig ben.
Tekenen jullie patronen van bijvoorbeeld LarkRising op jullie stof? Ik heb het geprobeerd met de iPad als lichtbak en patroon, maar was geen succes en moet nu nog maar zien wat het wordt. Klopt in elk geval niet meer. Plaatje verschoof steeds Ik kan niet echt printen, dus dat maakt het lastiger.
En in dit patroon zitten best wat steken die ik op moet zoeken (ken alleen de satin stitch en kruissteek), dus ik ga het maar per steek doen haha.
Ik doe dat met carbonpapier! Works like a charm, haha. Dat is wel wat lastiger als je niet kan printen, maar ik gebruik om het niet te laten verschuiven altijd schilderstape.
Mooi kleurgebruik!
Nou ja bij een iPad kan dat niet, want het plaatje zelf verschoof op het beeld, haha.
Je kan iPad scherm locken zodat het blijft functioneren als lichtbak. Of er was een speciale app voor. Weet niet meer precies.
Ik ga eens op zoek Dat locken zou wel fijn zijn.
De ipad had juist toch iets dat je t gewoon kon locken? Voor android moest je juist een app downloaden. Werkt top trouwens. Heet iets van tracer lightbox. Nou ja helemaal top weet ik niet want je kon niet echt t formaat van de afbeelding aanpassen.
Ik weet alleen dat je de draairichting van je ipad kunt locken, maar verder is dit nieuwe info voor me haha.