Heel leuk!!
Ik heb sinds gister de strandmon stoel en poef van de IKEA. Heb nu op zolder een klein hoekje ingericht met mijn haakspullen.
Raskog erbij met de benodigdheden, mijn mams heeft nog een lectuurbak met plank aan de bovenkant dus ik kan ook nog wat te drinken erbij neerzetten
Heeeeerlijk
Toen ik ze kocht was het de enige optie naast die van Zeeman, wibra etc.
@Andreya Elke keer als ik patronen zie realiseer ik me hoeveel ik niet heb haha.
@Flopsyunicorn Hier verliest mijn raskog (heb daar ook alles in) steeds een wiel Ik handwerk trouwens nooit in die stoel haha. Misschien eens doen want heb er ook een lamp boven.
Jaloeeeeeeeeeeeers!! Ik zie je al helemaal zitten
Heel leuk! Ik heb die onderste laatst ook gekocht en wil hem snel gaan maken ook!
Klein leed; lange autorit en een haakwerkje mee, maar haaknaald nergens te bekennen.
Rij langs een winkel.
Ik heb net een aantal strengetjes borduurzijde gekocht bij een winkeltje hier vlakbij, maar ze ruiken echt zo vies. Naar wierook of zo Wel weer 8 kleurtjes erbij in de collectie
Ooit heb ik ze allemaal.
Heb ik overwogen, maar ik wist op de route geen handwerkwinkel, we kwamen in de file en waren al laat helaas.
Vanavond zijn we weer thuis (het was een familiebezoek) en ga ik even goed zoeken, ik verdenk mijn kat of dochter. En ik heb al een vervanging in een digitaal winkelmandje liggen, mocht ik hem niet kunnen vinden.
Als dit op de heenreis van een vakantie o.i.d. was gebeurd had ik wel flink gebaald en had ik zsm een winkel gezocht inderdaad.
Ik heb steeds meer onderdelen van de olifant bij elkaar! Ik vind die kleine frutselarmpjes altijd zo vervelend haken, daar hik ik dan weken tegenaan.
Je armen zijn 15? Ik vind alleen 6 steken of minder echt vervelend. Alles daarboven vind ik eigenlijk wel prima.
Ik vind het zo irritant dat de kleurenkaart van scheepjes softfun uitverkocht is overal. Mocht iemand m tegenkomen hoor ik t heel graag!
Ja achteraf viel het mee, maar ik haak toch liever grotere dingen. Maar ook niet te groot, ik ben ook al 3 jaar bezig met een omslagdoek
Ik ben ook al twee jaar met een trui bezig, kleine projectjes zijn zo lekker snel af
Wat staat dat gezellig!!
Mooie steek. Hoe heet ‘t?
Dubbele V-steek als ik me niet vergis in het Nederlands. Deze video heb ik gebruikt om de steek te leren.
Het wordt een deken en ik ben er al een jaar mee bezig. Soms haak ik weken niet, dan is mijn crojo op of zo, dus het gaat niet zo snel.
Dank je!