Omatopic #2

Eindelijk een nieuw kleurtje!

13 likes

Ik zou het niet doen. Ik zou het uithalen en met een kleinere naald opnieuw beginnen.

1 like

Ik dacht dat morgen het nieuwe SKB patroon online zou komen, maar dat is volgende week vrijdag. Dacht dat morgen al de laatste vrijdag van de maand was.
Waarom duurt deze maand zo lang :joy:

2 likes

DONE

Ik vergeet vaak de achterkant te delen. Z’n lekkere wirwar.

22 likes

Yay thanks! Ik heb de kleuren zelf gekozen bij de kleur van de stof. Dus dit is een mooi compliment!

1 like

Gisteravond nog even flink gehaakt!

15 likes

Mooi!!

1 like

Ik heb zin om daisy granny squares te maken. Maar mezelf kennende ga ik een deken nooit afmaken. Dus dacht een tas ofzo. Wat voor materiaal zouden jullie gebruiken?

Ik ben voor het eerst ever op linnen aan het borduren en het gaat zo soepel. normaal met het katoen heb je nog wel eens dat je wat harder het draad er door heen moet trekken. Nu helemaal niet. Wel wat meer oppassen met of het op z’n plek blijft liggen. :sweat_smile:
Al met al

3 likes

Ik geniet ook zo enorm van mijn borduurwerk je op linnen. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt @Clancy :blush:!

6 likes

Het gaat zo soepel!
En heeeeeey!!! Die standaard heb ik vandaag besteld via Ali!
Ik zag hem bij een streamer en leek me zo ideaal voor op tafel omdat je kan draaien.
Hoe bevalt hij jou?

1 like

Ah, leuk! Ik heb hem via Marktplaats van iemand overgenomen en ik vind het fijn werken. Ik werk nu 2-handig ( rechts achter en links voor) en na even oefenen kan ik dan een stuk sneller en efficiënter mijn kruisjes maken. Plus, ik hoef de q-snap niet meer in mijn hand vast te houden. Daar kreeg ik altijd kramp van :sweat_smile:

1 like

Soms vind ik t echt jammer dat iedereen hier zo ver weg woont (nu is alles ver weg zonder auto). Lijkt me echt leuk als je gewoon een oma vriendin hebt en dat je lekker kneuterig op de bank aan je werkje bezig bent.

1 like

Jij woont toch ook in Noord-Holland?

Hoe heet deze standaard? Lijkt me erg handig! Heb zelf ook dat raam, maar soms beter voor mijn houding om ook aan tafel te zitten :sweat_smile:

Ja klopt.

Daar kom ik ook vandaan. Kunnen wel eens afspreken als dat je leuk lijkt?
Ik beloof ik bijt niet :wink:
Vraag maar aan @Baron

2 likes

Ja misschien wel leuk!

1 like

Omg weet niet of het hier hoort maar mijn oma kon dit ook. Heb zelf kussens gemaakt voor bij de tuinset. Heb van dezelfde stof nog genoeg over voor 1 groter kussen ook. Die ga ik nog maken. Ben zo blij dat het is gelukt haha. Oke van dichtbij genoeg op af te dingen denk ik, maar voor een eerste keer helemaal leuk.

13 likes

Vind ik ook jammer ja :open_mouth:

Nou ja, als iemand in Utrecht of omgeving woont (daarbuiten mag ook, maar da’s lastiger) mag je me altijd een DM sturen :slight_smile:

Ik moet zeggen dat ik het borduurwerkje van LarkRising best leuk vind met alle verschillende steken. Keek er eerst tegenop, maar ik vind het nu wel leuk. Heb overigens toch andere kleuren gebruikt dan zij (was in de war geraakt, lol).