Leuk kastje! Zou ook m’n verzameling groente en fruit in kunnen, haha.
Haha idd! Als ik het zat ben als borduurkastje ga ik het waarschijnlijk ook daarvoor gebruiken 
Klagen mag ook in dit topic toch? Wolplein heeft een hele vieze parfum op mijn bestelling gespoten ofzo, na een beetje breien meuren nu m’n hele handen haha.
Omg ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn bestellingen ruiken ook altijd zo vreemd. Het vervliegt gelukkig wel vaak snel. Ik vind garen met wol wel vaak lekker ruiken, haha. 
Dit vermoedde ik laatst ook al! Ik twijfelde of ik een Karen zou doen en zou mailen maar toch niet gedaan.
@Zompig @marley gelukkig ben ik niet de enige dan! Vond mezelf al zo’n zuur mens omdat ik me voorstel dat ze in dat magazijn helemaal gelukkig zijn met die luxe parfum die ze iedereen bieden ofzo.
Misschien als iedereen het zo vies vindt dat toch iemand eens moet hinten naar ze 
Ik had mijn sokken hier nog niet gedeeld geloof ik! Maar ze zijn af
Inmiddels ook met het volgende paar begonnen, ben nu met de 2e bezig.
Stel er is een haak adventkalender met patronen en benodigdheden heb je dan liever kerstgerelateerde dingen of andere?
- Kerst
- Wat anders
0 stemmers
50/50?
Ik stem voor kerst omdat een adventkalender aftelt tot kerst toch? Lijkt me leuk als je dan na afloop 24 gehaakte dingetjes in je boom kunt hangen.
Anders zou ik een ander thema ook leuk vinden, maar geen random dingen die niks met elkaar te maken hebben
Ja ik heb nu alweer 30 thema ideeën joh
Maar een rituals kalender bv is ook niet echt kersttheme. Ach we blijven dromen
Ik stemde op wat anders, maar dit is wel superleuk!
Of dat je een kerststalletje hebt aan het einde, al moet je dan wel flink doorhaken
Ja of een projectje wat 24 uur duurt zodat je maar een uurtje per dag hoeft en eventueel nog dagen in kan halen.
Wat een mooie kleuren zeg!
Deze vind ik nog steeds geweldig, is mooi geworden!