Wauw m’n wol is er al ik vind vooral de DMC echt prachtig en hij is zooo zacht.
ooo mooie kleurtjes <3
Ik blijf jouw titel ook geweldig vinden
Idd veel werk ja! De laatste keer dat ik het had gedaan was zo lang geleden dat mijn beits helemaal was opgedroogd, dus had maar nieuwe gekocht. Ik vind het wel een fijn klusje, word er zo ontspannen van.
Hele mooie kleuren, die dmc. Wat ga je er mee maken?
Een sjaal voor m’n moeder als kerstcadeautje. Ik twijfel nog tussen en of een lace patroon of een klein kabelpatroon, zoals deze: Ravelry: Trellis Wrap pattern by Purl Soho
Ik zou voor die laatste gaan! Denk dat het een heel mooi effect wordt met die verschillende kleuren.
Jenny Jacket is af! De spam aan foto’s zal ik in een spoiler zetten haha.
Nu bedenken wat het volgende project wordt, zit met drie ideeën in m’n hoofd.
Weet iemand nog op welke site je zelf een borduurpatroon kon maken? Hij is hier eerder gepost, maar ik kan 'm helaas niet vinden met de zoekfunctie.
Leuk kastje! Zou ook m’n verzameling groente en fruit in kunnen, haha.
Haha idd! Als ik het zat ben als borduurkastje ga ik het waarschijnlijk ook daarvoor gebruiken
Klagen mag ook in dit topic toch? Wolplein heeft een hele vieze parfum op mijn bestelling gespoten ofzo, na een beetje breien meuren nu m’n hele handen haha.
Omg ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn bestellingen ruiken ook altijd zo vreemd. Het vervliegt gelukkig wel vaak snel. Ik vind garen met wol wel vaak lekker ruiken, haha.
Dit vermoedde ik laatst ook al! Ik twijfelde of ik een Karen zou doen en zou mailen maar toch niet gedaan.