Omatopic #2

@Zompig @marley gelukkig ben ik niet de enige dan! Vond mezelf al zo’n zuur mens omdat ik me voorstel dat ze in dat magazijn helemaal gelukkig zijn met die luxe parfum die ze iedereen bieden ofzo.
Misschien als iedereen het zo vies vindt dat toch iemand eens moet hinten naar ze :sweat_smile:

1 like

Ik had mijn sokken hier nog niet gedeeld geloof ik! Maar ze zijn af

Inmiddels ook met het volgende paar begonnen, ben nu met de 2e bezig.

22 likes

Stel er is een haak adventkalender met patronen en benodigdheden heb je dan liever kerstgerelateerde dingen of andere?

• Kerst
  • Wat anders

0 stemmers

1 like

50/50?

2 likes

Ik stem voor kerst omdat een adventkalender aftelt tot kerst toch? Lijkt me leuk als je dan na afloop 24 gehaakte dingetjes in je boom kunt hangen.

Anders zou ik een ander thema ook leuk vinden, maar geen random dingen die niks met elkaar te maken hebben

1 like

Ja ik heb nu alweer 30 thema ideeën joh :joy: Maar een rituals kalender bv is ook niet echt kersttheme. Ach we blijven dromen

2 likes

Ik stemde op wat anders, maar dit is wel superleuk!
Of dat je een kerststalletje hebt aan het einde, al moet je dan wel flink doorhaken

1 like

Ja of een projectje wat 24 uur duurt zodat je maar een uurtje per dag hoeft en eventueel nog dagen in kan halen.

2 likes

Wat een mooie kleuren zeg!

Deze vind ik nog steeds geweldig, is mooi geworden!

1 like

Ik zoek nog een plek waar ik kleine borduurpatroontjes kan vinden want ome Ali stuurde me een keer foutief superkleine ringen. Wil daar iets mee maar alles wat ik vind is te groot… Waar heb jij deze vandaan?

1 like

Deze heeft veel kleine dingen Small cross stitch patterns for animal lovers door LaSelvaDesign

3 likes

Deze is zooo leuk en mooi geworden :heart_eyes:

Dit is die DMC Brio, ik vind het kleurverloop zooo tof :heart_eyes:

30 likes

Mooi, wat word t?

Dankjewel! Het wordt een sjaal, de Trellis wrap van Purl Soho.

Het is winter dus ik ben eindelijk weer verder gegaan met een werkje. Er moest eigenlijk onderop staan ‘miss you’ maar dat ging natuurlijk echt niet. De letters waren wel moeilijk uit losse hand, ik ben toe aan zo’n pen.

*KAK het is nog maar herfst

14 likes

Wauw, hele mooie steek!

1 like

Gratis DMC patroon, zitten in totaal 6 bloemen in

17 likes

Mijn eerste borduurwerkje is klaar! Vond het kruissteken leuk om te doen, back stitch voor de veren vond ik stom.
Hebben jullie tips of goede methodes ofzo om hem in te lijsten?

17 likes