Omatopic #2

Ik zoek nog een plek waar ik kleine borduurpatroontjes kan vinden want ome Ali stuurde me een keer foutief superkleine ringen. Wil daar iets mee maar alles wat ik vind is te groot… Waar heb jij deze vandaan?

1 like

Deze heeft veel kleine dingen Small cross stitch patterns for animal lovers door LaSelvaDesign

3 likes

Deze is zooo leuk en mooi geworden :heart_eyes:

Dit is die DMC Brio, ik vind het kleurverloop zooo tof :heart_eyes:

30 likes

Mooi, wat word t?

Dankjewel! Het wordt een sjaal, de Trellis wrap van Purl Soho.

Het is winter dus ik ben eindelijk weer verder gegaan met een werkje. Er moest eigenlijk onderop staan ‘miss you’ maar dat ging natuurlijk echt niet. De letters waren wel moeilijk uit losse hand, ik ben toe aan zo’n pen.

*KAK het is nog maar herfst

14 likes

Wauw, hele mooie steek!

1 like

Gratis DMC patroon, zitten in totaal 6 bloemen in

17 likes

Mijn eerste borduurwerkje is klaar! Vond het kruissteken leuk om te doen, back stitch voor de veren vond ik stom.
Hebben jullie tips of goede methodes ofzo om hem in te lijsten?

17 likes

Deze 3 deze week afgemaakt. Die bruine moet nog afgewerkt worden, maar heb nog geen zin :stuck_out_tongue_closed_eyes:

19 likes

Lekker blaadjes sla haken in ‘t weekend!

23 likes

Hoeveel haaknaalden hebben jullie van de maten die je vaak gebruikt? Ik heb van de meeste wel meer. Maar uiteraard niet van die ik nu nodig heb. En ik kan m nergens vinden en ik kan me herinneren dat ie ergens slingerde maar hij is echt onvindbaar😭

1 like

Ik heb sowieso van 3,5 en 4 meerdere, die gebruik ik het meest. Als ik met een project bezig ben gooi ik alle bollen + de haaknaald bij elkaar in een bak, dan heb ik altijd de goeie te pakken. Sommige projecten liggen soms maanden half afgemaakt in een bak en ik vergeet vaak met welke naald ik bezig was, vandaar.

1 like

Ik heb dit weekend mijn zetel nog eens helemaal gestofzuigd en 2 haaknaalden terug gevonden. Eén onder de zetel en één helemaal weggezakt tussen de kussens. Wel allebei van die simpele pryms zonder handvat en die durven vaak uit mijn haaknaalden-etui te vallen.

1 like

Wat leuk door al die verschillende texturen. Heb je de bloemblaadjes gehaakt? Welk patroon heb je gebruikt?

Ik breek even in :blush:
Zijn er mensen die truien breien en dan bijvoorbeeld op Vinted verkopen? Bestaat zoiets?

1 like

Ik denk dat je dan eerder op etsy kunt slagen. Al zijn handgebreide truien vaak (en heel begrijpelijk) erg prijzig

Oh ik vatte hm andersom op! Zou het zelf idd ook echt niet doen, precies wat @Solsikke zegt

Dank je wel! Alles is geborduurd, ik kende deze steken ook nog niet, maar ze heten: woven picot stitches. Het patroon had ik nog liggen en die heb ik al een tijd geleden gekocht, ik gok toen nog via Ali… ik zal zo even zoeken naar een link

1 like