Omatopic #3

Wat een enorm lief en leuk cadeau :heart:!!

2 likes

Wow wat fantastisch dit!

4 likes

Omg wauw wat super vet!!

3 likes

Dit vind ik zo leuk! Geweldig!

4 likes

Maar dit is ook echt heel leuk, vooral dat het eten erin past. Hier zou je ook serieus geld voor kunnen vragen haha
Denk dat een kinderdagverblijf of een bieb dit ook wel zouden willen

15 likes

Geweldig!!

1 like

Fantastisch! Heb je hier een patroon van gekocht?

1 like

Ja! Ik ben namelijk niet goed genoeg om dit zelf te bedenken haha.
Hier is het :slight_smile: Rupsje nooit genoeg

En bedankt voor de leuke reacties allemaal! :grin:

2 likes

Het forum is geinfluenced!
Maar echt een heel vet cadeau! Heel mooi

8 likes

Hahaha, is this my time to shine? Ben ik dan eindelijk een keertje een forumfluencer geworden?

24 likes

Ik kan niet haken :sob:

3 likes

Ik kon het ook (bijna) niet! Ik had hiervoor maar 1 klein dingetje gemaakt, dus ben met super weinig kennis erin gesprongen. Maar het patroon legt het heel goed uit en er zitten ook allemaal Youtube filmpjes bij als de uitleg niet helder genoeg is. Plus als ik ergens niet uitkwam heb ik uitleg gevraagd aan Chat GPT en dat werkte verbazingwekkend goed en ik heb filmpjes opgezocht op Tiktok

5 likes

Thanks! Koop ‘m binnenkort voor mijn moeder (om te maken voor mijn kind :joy::joy:)

9 likes

Wat ontzettend leuk!

1 like

Ahhhhhh cute

2 likes

Ooooh dit zie ik mijn moeder ook nog wel maken, wat ontzettend schattig :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Uitbesteden is altijd een goed idee

Oh het is een heel mengelmoesje geworden, omdat het garen uit het patroon niet hier te krijgen zijn. In het patroon wordt ‘I love this yarn’. gebruikt, wat acryl is en wat ik liever niet gebruik. Ik heb echt een mengelmoesje aan soorten katoen gebruikt. Wel alles op haaknaald 4,5 - 5 mm, maar niet 1 specifiek merk.
Ik heb Scheepjes Cahlista gebruikt (was niet mijn favoriet), LINIE 341 SANDY BIG, Durable double four en nog wat uit een lokale winkel hier.

1 like

Je hebt mij zeker geïnfluenced @NothingAboutSam want ik ben vandaag begonnen :smiling_face_with_three_hearts:.

6 likes

Oooh wat lief dat je het uitgezocht hebt, dank je wel!! Dus het is niet nodig om met allemaal verschillende soorten haaknaalden aan de slag te gaan? Ik zag dat er in het patroon 3 verschillende gebruikt worden namelijk.

Echt heel inspirerend inderdaad, ik ga er ook mee aan de slag :smiling_face_with_three_hearts:

1 like