Omatopic #3

Babymerino of baby cotton vind ik het fijnst

2 likes

Katoenen truien/vesten vond ik zelf het fijnste met een baby, niet synthetisch maar wel goed te wassen.

1 like

Ik ben zelf deze winter van wol afgestapt, omdat mijn baby eczeem kreeg. Wol kan dan irriteren. Katoen is het veiligst, maar een wollen trui of vest over een romper is wel heel leuk. :heart_eyes: als het maar lekker zacht is.

Edit: zie net de opmerking van @sashiko en katoen is fijner met wassen idd!

2 likes

Ik ben in augustus aan m’n tweede haak project, rupsje nooit genoeg, begonnen en heb een paar dagen terug het laatste onderdeel afgemaakt :tada: tussendoor wel wat andere dingen gedaan, maar er zit denk ik wel 100 uur in! Ik merk wel echt dat ik er veel van geleerd heb en ik ga het vandaag aan m’n nichtje als verjaardagscadeau :grin:

En met mezelf voor schaal haha

89 likes

Wauw wat gaaf!

2 likes

Geweldig! Wat een leuk cadeau ook

2 likes

Wat ontzettend leuk , al die lekkernijen erbij ook !:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Echt fantastisch! Wat een mega leuk cadeau

1 like

Houd op dit is zooooooo leuk!! Heb je een patroon gebruikt?

3 likes

Dit gaat ze vast leuk vinden.

1 like

Ahhh zo leuk is deze! Mijn schoonmoeder heeft hem ook voor mijn neefje gemaakt en die was er heel blij mee dus jouw nichtje vast ook! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Yes! Deze :slight_smile:
https://www.etsy.com/nl/listing/1479786253/?ref=share_ios_native_control

En dank jullie wel allemaal! Het is wat druk op het feestje, dus heb het nog niet gegeven helaas. Maar hopelijk zo!

3 likes

Hoe leeeeeuk is dit :heart_eyes:

1 like

Omg wat een geweldig cadeau 🥹

2 likes

Het cadeau was een groot succes :grin: iemand wilde er ook eentje hebben, maar no way dat ik dat weer ga doen zonder betaald te krijgen ervoor haha. Zelfs in de familie app gaat het er nog over! Ik ben echt zo blij dat iedereen het zo leuk vindt! Had deze level van enthousiasme niet helemaal verwacht

38 likes

Altijd weer iemand die denkt een verzoekje te doen voor 80 uur werk voor 20 euro :joy:maar afgezien daarvan, superleuk dat ze zo enthousiast waren!

11 likes

Haha echt hè! Ik riep toen ook dat ik er minimaal €600 voor wilde en toen was het gauw afgelopen. In het patroon staat ook dat als het verkoopt, je er tussen de 600 en 900 dollar voor moet vragen.

5 likes

Super tof dat iedereen zo enthousiast is, dat is niet meer dan terecht met z’n mooie creatie! :smile:

2 likes

Echt ontzettend leuk!! Wat voor garen heb jij gebruikt om deze te maken?

In zn algemeenheid, waar kopen jullie het liefst haak garen (online)?

1 like

Creamijn, wolplein, Pera Pasha