Omatopic #3

De discussie wordt voortgezet vanaf Omatopic #2 - #5343 door Ypsilon.

Eerdere discussies:

1 like

Ik heb net eindelijk dit tasje afgemaakt (lag al een maand half af in de weg). De bloemen zijn niet m’n beste werk, maar van veraf zie je dat niet echt. Kwam er ook pas op het laatst achter dat het mooier is als je steeds alleen door de bovenste laag stof borduurt en niet door de hele tas, maar ach, volgende keer beter. Ben er alsnog erg content mee!

62 likes

Heel mooi!!

1 like

Iedereen noemt dit een voetbal sjaal :sob:

5 likes

Nog een specifiek team?

Nou sommigen zeggen Feyenoord en degene aan wie ik het gaf zei PSV.
Ik ben Ajacied :smiling_face_with_tear:

1 like

Zit ook rood en wit in. Maak maar geen geel groene sjaal. Tenzij je voor ADO Den Haag bent

1 like

NEVERRRR!!!

Grrrrr ik ben de oranje naald kwijt (mijn favoriet). Ik snap er écht niks van en ik ben er onredelijk geïrriteerd over😂

3 likes

Ohhh ik heb precies hetzelfde, kan vanaf gisteren mijn fijne wolnaald niet vinden. Heb er heel veel maar heb er 1 die ik altijd pak omdat die het beste is. Was er al onredelijk chagerijnig over, maar gedeelde smart helpt wel

1 like

Ik heb mijn fijne kleine borduurnaald van de week gemold :cry:

2 likes

Beiden slachtoffers zijn van een wolnaald schept wel echt een band❤️

1 like

Ik ben nu bezig met stumpwork. Het wordt uiteindelijk een vlinder met 3D vleugels

21 likes

Ik begrijp dit stuk van het patroon niet goed: you simply alternate the current color with the next color every other row over 10 rows total. In other words, you have a 10 row section of stripes, 5 of each color. That’s it!

Doe je ronde 1 in kleur A, ronde 2 in kleur B en dit 5 keer in totaal?

Ja denk ik wel! Anders krijg je geen 5 rijen in iedere kleur

1 like

Dank je @Bennielava. I

Voor mijn mans thuiswerkplek. Nu maak ik een konijn monochroom patroon in alleen zwart. Nog best leuk om te doen.

25 likes

Is dit geborduurd? Kan ‘t net niet heel goed zien op de foto. Maar heeeel tof! Als het geborduurd is wil je dan delen waar je het patroon vandaan hebt :grimacing:?

1 like

https://www.etsy.com/nl/listing/1427907772/kat-kruissteekpatroon-patroon-downloaden

2 likes

9 likes