Ik ging even googlen op stumpwork. Wat gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat. Laat je voortgang zien aub. Heel cool
Ik ben nu bijna klaar met het borduren van de vlindervleugels. Als ik klaar ben tag ik je wel in het omatopic.
Ik heb zelfs speciaal een oaseblok gekocht voor dit project. Op een gegeven moment moet ik die vleugels lijmen en die kan ik niet liggend laten drogen
En voortgang foto
Echt super tof!
Wow deze zien er zo goed uit!
Dankjewel. Laten we hopen dat dat zo blijft. Ik moet ze eerst nog aan de achterkant en zijkant lijmen en laten drogen. Maar nu eerst even het vlies eraf spoelen
Ik ben inmiddels aan het sokken breien geslagen!
Dit was mijn eerste paar, de DK weight Vanilla Socks van Crazysocklady (met dank aan @paraplu !) De eerste had ik net wat strak opgezet dus die gaat een beetje strak aan, maar als 'ie eenmaal aan is merk ik daar niks meer van en de tweede is precies goed.
En dit is m’n tweede paar, de Under the Quilt Socks van Stoneknits, voor de verjaardag van een vriendin. Dit was m’n tweede keer colourwork (met m’n eerste colourwork-project ben ik nog bezig maar dat is een spencer op veel grotere naalden dus heel anders) en ik ben echt heel positief verrast met hoe ze gelukt zijn! Ik was bang dat het echt een slagveld zou worden maar vanbinnen zien ze er eigenlijk ook heel netjes uit (: Volgende keer ga ik wel nog iets beter op het contrast letten bij het uitzoeken van m’n kleuren, het had iets meer mogen poppen
Vind de kleurencombinatie zelf echt top hoor! Hele mooie kleur blauw.
Wauw wat gaaf!!
Ja ik vind het blauw ook heel mooi! Alleen bij wat minder licht valt het patroon net een beetje weg omdat het blauw ongeveer even donker is als het grijs dus dat is net zonde
@HoningDrop thanks!
Mooi!
Heel mooi!
Wauw! Prachtig! Mooie vorm en kleurverloop. Heel kunstig.
Dankjewel (en ook @Whoopdidoo en @Marquez). Megembroiders op insta heeft dit ontwerp en uitleg gemaakt. Dus zij heeft alle kleuren uitgekozen. Wat best knap is, als je weet hoeveel kleuren dmc garen er bestaan. Je wordt er horendol van.
Echt super super mooi en gaaf gemaakt!!
Ik ga eens kijken naar je linkje
Mooi geworden!
Ik vind het frame ook erg leuk, waar heb je die gekocht?
Dit is het kleinste maatje van de drie