Omatopic #3

@Marquez neverrrrr again!

Dat poederroze is trouwens de rand en geen temperatuur

51 likes

Heel tof! Respect voor jou👏

2 likes

Ohh die Ito ook :heart_eyes: En zo mooi die sokken @Bertha !

3 likes

En mn rug :smiling_face_with_tear:
Die heeft heel wat moeten doorstaan. Tip: geen single crochet kiezen als je dekens wilt haken :sweat_smile:

5 likes

Hup nu het borduren oppakken. Dat gaat je rug en nek al helemaal tof vinden.

En je voeten ook wanneer je je borduurnaald op de grond is gevallen.

Maar je deken is echt tof geworden

1 like

Jahaa :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik ga eerst ff breien en dan borduren

3 likes

Echt dedication dit. Heel vet!

2 likes

Ik die nu bezig is met een single crochet deken :slight_smile:

Haha ga er gewoon een paar jaar over doen, kan toch niet te lang/vaak achter elkaar haken. Zal binnenkort ff foto posten

1 like

Ik ben ook bezig met een grote deken en doe de bean stitch en dan half double crochet, maar duurt ook zoooo lang. Ik denk dat ik hem ergens volgende winter af heb, en ik ben al een half jaar bezig (niet continu).

Hij is ook per ongeluk twee meter breed geworden, ik wilde hem 1.80 dus had bij het maken van de chain niet geteld maar gemeten. Maar die had ik te strak gemaakt :’)

Wat een lieve spencer :heart:

1 like

Wow absoluut prachtig garen!

1 like

Begonnen met de slak. Eerst de vorm naald vilten en dan pas borduren

Edit: mwa gaat toch snel

9 likes

Eerste rij schaapjes zijn een feit!

Ondertussen ook aan het leren 2 sokken gelijktijdig te breien. I’m on fire baby :fire:

43 likes

Kon ik maar zo goed breien. Die schaapjestrui wil ik zo graag. Toch maar oefenen :joy:

2 likes

Waar een wil is is een weg :triumph:

3 likes

Zó leuk, die schaapjes!

Leuk!
Welke wol is die onderste?

1 like

Babydekentje is bijna klaar, ik heb hem hierna geblockt en dan kan ik de losse eindjes nog wegwerken (het meeste heb ik ‘meegehaakt’). Er zitten wel wat foutjes in hier en daar maar ik vind hem toch wel heel schattig geworden.

46 likes

Heeel schattig! Doet me denken aan een dekentje wat m’n oma voor mij had gemaakt als baby, zij had er dan een blokje met een lieveheersbeestje erbij en ik aaide altijd 🥹

3 likes

Slokje is af. De voelsprieten zet ik er later op:

Kon het niet laten. Voelsprieten zitten erop

36 likes