Ik ben begonnen aan mijn kerstproject (voor iedereen in mijn gezin + aanhang een borduurwerkje maken) en ben al zooo enthousiast. Heb net alle patronen getekend en printklaar gemaakt in illustrator en een overzicht gemaakt van welke stoffen en garen ik ga gebruiken. Ik ga proberen het ook geheim te houden voor mijn vriend, want hij krijgt er natuurlijk ook één, ik hoop dat dat lukt maar ik betwijfel het omdat hij heel veel bij mij thuis is en ik alles altijd lose laat slingeren. En ik wil zo graag met iemand die mijn familie ook kent er enthousiast over praten Ik zou de patronen ook wel hier willen plaatsen maar er staat teveel persoonlijke informatie op dus dat doe ik toch maar niet. Als iemand graag inspiratie wil voor een vergelijkbaar project wil ik ze natuurlijk altijd pm’en!
@Clancy ik heb geen ipad dus print patronen ook uit, ik gebruik illustrator om ze meteen op het juiste formaat te krijgen. Ik teken dan een cirkel ter grootte van de ring die ik wil gebruiken, en dan plak/maak ik het patroon daar in en kan je hem direct de juiste grootte maken.