Oei dan zou ik misschien aanraden om eens te kijken naar een ring waar je stof strak in blijft. ik werk nu de laatste tijd veel met Rico design ringen. het afmaken doe ik dus in gewoon houten ringen. Met de elwohe ringen merkte ik dat met bepaalde stoffen dat het gewoon niet lekker bleef zitten en ik telkens strak aan het zetten was. Via iris heb ik toen de roze ring gehaald. echt, met haar dunnere stoffen is dit hemels. De okergele en de mint ring heb ik via amazon besteld, maar ook zoo fijn. ben nu amper nog mijn stof aan het strak trekken.
(alvast een spoiler ook wat mijn volgende project gaat worden. de egel. gratis patroon van DMC site)
@Hippe_kikker leeeeeeeeeeuk!!! En lekker he dat wikkelen? hahah. nog wat tips daarvoor; steek een potlood door de lusjes voor je de plasticjes er af haalt. kan je het daarna wat makkelijker om je pols doen 
Oke, ik neem dit topic weer te veel over. sorry guys.

Zoveel makkelijker haha, thanks!

Het is een knoop techniek waarmee je kussens, kleden en andere accessoires mee kan maken of kan opleuken. Je gebruikt korte stukjes garen/wol/katoen waarmee je knopen maakt met behulp van een latch hooking haak. De foto’s hieronder laten zien hoe dat er dan uitziet.