Leuk! Maar na de opmerking van je vriend kan ik t niet meer niet zien😂
Heel schattig! En wat lief van je om het aan hun te geven!
hahaha ik ook niet. Piem0l egel
@paraplu klein hart onder de riem steken nu <3 ze zijn dit jaar geopend en nu twee keer zn klap lijkt me niet makkelijk.
op naar het volgende project!!!
ben goed op dreef. Komt ook door dat er af en te wat ruimte nu voor is thuis. werk is wat rustig. normaal red ik dit niet zo snel!
@Clancy had gemist dat je m aan een koffietentje gaat geven. Super leuk!
Dit was mijn projectje van vandaag 
awww wat een schatje <3 jij bent ook lekker op dreef zeg!! love it
Ik had net per ongeluk het voorbeeld geupload
Hoop dat je die van mij ook schattig vind.
Ik heb de illusie om een webwinkeltje te beginnen met kinderkamer deco maar ook sieraden. Dus moet wel iets hebben.
ja hij is heel leuk! Let wel even goed op met het verkopen, staat vaak bij het patroon aangegeven of dit wel/niet mag. Niet dat je dadelijk claims krijgt of iets (Geen idee hoe dat werkt)
Van deze vond ik inderdaad alleen een foto van pinterest. Geen patroon of iets. En de etsy shop is offline dus weet ook niet of er een patroon is😂
Wow! Wat mooi! Hoeveel tijd heeft het je gekost?
Kunststof borduurring is besteld🎉
En ook een houten picknick tafel voor mn hamster😂
Wat een leuk en cool cadeau!
@Whoopdidoo echt super leuk! ondanks dat je zelf niet blij was met de wolk, ik vind hem kei leuk <3
Ooh wat leuk! Nooit gezien zoiets.
En lief van je vriendin zeg!
Hoe bewaren jullie je borduurstof? Ik had een lapje katoen, volgens mij niet echt borduurstof, maar heb net een half uur staan strijken. Ben net een minuut beneden en er zitten alweer kreukels in. Moet zeggen dat ik m niet netjes neerlegde.
Maar het kwam dus al met vouwen erin binnen. Strijken jullie het per lapje voor je begint of als je klaar bent?
Ik zou het even vochtig maken en dan strijken (voordat je gaat borduren)
Ik strijk het niet, principe trek je het toch strak in de ring
nu ben ik dan ook geen fan van strijken en heb ik mijn strijkbout alleen een keer aangeraakt voor strijkkralen.
Ik heb het nu opgevouwen in een la liggen, en dan in bakjes met beetje kleur gesorteerd. Van het weekend die la weer eens opruimen. Alles ligt door elkaar 
Ik strijk soms pas als het klaar is. Ligt aan het werkje. Als het strak in de ring zit zonder kreukels vind ik strijken niet nodig.
Door deze vraag komt ineens de vraag in mij op of jullie je borduurwerk op de hand wassen als het klaar is. Ik heb een groot werk waar wat vlekjes op zijn gekomen. Ben alleen heel bang dat ik iets kapot maak ofzo of dat het het werk niet ten goede komt.
wellciht in een bakje met water leggen en dan laten drogen?
Ik zou het denk ik alleen niet in de wasmachine doen.
Ik heb ik een ver verleden in een borduurtopic op een ander forum gezeten. En daar deden ze het inderdaad vaak in een handwasje. Ik zou google even raadplegen als ik jou was.
Ik heb nu zon leuk projectje
bijna klaar.