Het is niet zo zeer een dikkere stof, het is eerder een donkere stof. Carbon papier werkt er niet goed op, de witte die ik heb gekocht en de clover ook niet echt. al kan ik met het clover papier de lijntjes dan wel zien en het nog een keer overnemen met een gelly rol pen.
Licht pad kwam hier niet door heen. ipad nog niet geprobeerd eigenlijk.
Oh lastig. Ik moet ook echt iets over kunnen trekken want mn tekenskills zijn echt niet bestaand.
Dat heb ik dus ook haha. maar normaal op blanco of gekleurd doe ik het met normaal carbon papier. vind ik het makkelijkst. maar ik kan nu ook de iPad eens gaan proberen!
@Andreya ik deed gisteren alle kanten beetje op gaan met het creme witte gedeelte. maaar nu met het bruine doe ik structureel van rechts naar links werken met lange steken, terug met de korte steken. merk dat dat voor mijn hoofd in ieder geval wat beter werkt dan; oh wat ik had ik hier ook alweer gedaan…
Ooh, dat is inderdaad wat makkelijker! ik werk nu van links naar rechts, beginnen met korte en dan lange!
Werkt best goed tot nu toe
Ik heb voor dit patroon ook die website gebruikt die je aanraadde, en dat was echt fijn.
Ooo wat een cute paddo’s!! Bedoelde je de DMC site of de kleuren site? Ben blij dat mijn over enthousiaste gedoe toch nog ergens goed voor is haha.
De kleurensite!
Ja he Het design is van TheConnectedThreads op Etsy, vond het een heel lief patroon.
Wat is trouwens het verschil tussen gewoon carbonpapier en carbonpapier voor textiel? En moet je je creatie daarna wassen om eventuele lijntjes eruit te wassen?
Vogeltje met DMC patroon gemaakt, voor mn vader. Achterkant met vilt en festonstitch afgewerkt. Met lijmpistool is sneller en makkelijker, maar vind dit netter.
@Whoopdidoo geen idee wat het verschil is. ik heb gewoon op amazon 100 vellen carbonpapier besteld in het zwart. Probeer meestal de steek net na het lijntje te zetten, daarna maak ik ze eigenlijk gelijk dicht. of het weg gaat met wassen weet ik dus niet zo goed.
@jahoor zo mooooi! ook die kleuren
@paraplu wooooow wat TOF!!! hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
ik heb nog een paar patronen op mijn wishlist, weet iemand of verkopers op etsy mee doen aan blackfriday kortingen etc?
Thanks! Valt echt heel erg mee, dit ging best wel vlot. Ik denk 4 uurtjes in totaal ofzo? Komt wel doordat het met acryl voor naalden 4/5 gemaakt is dus dat vult lekker snel de vlakken op.
Als je de lusjes kant als ‘goede kant’ gebruikt komt het ook niet zo nauw met hoe je je steken zet want je ziet achteraf niet meer wat je eerst hebt gedaan of in welke richting. Als je de steken zichtbaar hebt duurt het denk ik langer omdat je dan wat nauwkeuriger moet werken.
Deze cutie zojuist afgemaakt! Ga hem ergens van de week geven aan de koffietent hier. Hun naam en huisstijl is in de vorm van egels.
Patroon: gratis van dmc
Kleuren heb ik via iemand op insta, die had een hele leuke combi gebruikt. Naja deze dus.
3778, 3857, 739, 434 en E301. Das glitter draad. En glitter draad is nog erger dan neon.
Leuk! Maar na de opmerking van je vriend kan ik t niet meer niet zien😂
Heel schattig! En wat lief van je om het aan hun te geven!
hahaha ik ook niet. Piem0l egel
@paraplu klein hart onder de riem steken nu <3 ze zijn dit jaar geopend en nu twee keer zn klap lijkt me niet makkelijk.
op naar het volgende project!!! ben goed op dreef. Komt ook door dat er af en te wat ruimte nu voor is thuis. werk is wat rustig. normaal red ik dit niet zo snel!
@Clancy had gemist dat je m aan een koffietentje gaat geven. Super leuk!
Dit was mijn projectje van vandaag
awww wat een schatje <3 jij bent ook lekker op dreef zeg!! love it
Ik had net per ongeluk het voorbeeld geupload Hoop dat je die van mij ook schattig vind.
Ik heb de illusie om een webwinkeltje te beginnen met kinderkamer deco maar ook sieraden. Dus moet wel iets hebben.
ja hij is heel leuk! Let wel even goed op met het verkopen, staat vaak bij het patroon aangegeven of dit wel/niet mag. Niet dat je dadelijk claims krijgt of iets (Geen idee hoe dat werkt)
Van deze vond ik inderdaad alleen een foto van pinterest. Geen patroon of iets. En de etsy shop is offline dus weet ook niet of er een patroon is😂