Ik heb een lelijke wolk
Wow! Wat mooi! Hoeveel tijd heeft het je gekost?
Kunststof borduurring is besteld🎉
En ook een houten picknick tafel voor mn hamster😂
Wat een leuk en cool cadeau!
@Whoopdidoo echt super leuk! ondanks dat je zelf niet blij was met de wolk, ik vind hem kei leuk <3
Ooh wat leuk! Nooit gezien zoiets.
En lief van je vriendin zeg!
Hoe bewaren jullie je borduurstof? Ik had een lapje katoen, volgens mij niet echt borduurstof, maar heb net een half uur staan strijken. Ben net een minuut beneden en er zitten alweer kreukels in. Moet zeggen dat ik m niet netjes neerlegde.
Maar het kwam dus al met vouwen erin binnen. Strijken jullie het per lapje voor je begint of als je klaar bent?
Ik zou het even vochtig maken en dan strijken (voordat je gaat borduren)
Ik strijk het niet, principe trek je het toch strak in de ring nu ben ik dan ook geen fan van strijken en heb ik mijn strijkbout alleen een keer aangeraakt voor strijkkralen.
Ik heb het nu opgevouwen in een la liggen, en dan in bakjes met beetje kleur gesorteerd. Van het weekend die la weer eens opruimen. Alles ligt door elkaar
Ik strijk soms pas als het klaar is. Ligt aan het werkje. Als het strak in de ring zit zonder kreukels vind ik strijken niet nodig.
Door deze vraag komt ineens de vraag in mij op of jullie je borduurwerk op de hand wassen als het klaar is. Ik heb een groot werk waar wat vlekjes op zijn gekomen. Ben alleen heel bang dat ik iets kapot maak ofzo of dat het het werk niet ten goede komt.
wellciht in een bakje met water leggen en dan laten drogen?
Ik zou het denk ik alleen niet in de wasmachine doen.
Ik heb ik een ver verleden in een borduurtopic op een ander forum gezeten. En daar deden ze het inderdaad vaak in een handwasje. Ik zou google even raadplegen als ik jou was.
Ik heb nu zon leuk projectje bijna klaar.
Ja ik wil het eigenlijk sowieso niet in de wasmachine doen, maar met de hand wassen.
Wat leuk! Die snorharen
Dankje!
Liet m zien aan een vriendin. Vroeg hoeveel ik ervoor zou vragen. Nou dus ik zeg de prijs. Vind ze t duur. Terwijl t nog minder is dan een borduurkitje van een andere kat. Kijk ik hou ook van goedkoop, maar t is handwerk. Is dit iets nederlands? Heb t idee dat t in andere landen meer gewaardeerd word. Maar kan ook aan de mensen om mij heen liggen.
Ik denk dat mensen onderschatten wat de materiaal kosten zijn + de tijd die het kost. Maar ik denk ook dat veel mensen schrikken van de prijs van een borduurkitje, mensen hebben geen idee.
Wat wilde je ervoor vragen?
Handwerk wordt echt enorm ondergewaardeerd in Nederland jammer genoeg!
Ik dacht aan 20 euro. Leek mij redelijk aangezien veel borduurkitjes ook al aan de prijs zijn! Die andere kat zelfs 25.
Meh ik had een borduurring besteld en daardoor nog andere dingen bij een webshop, krijg ik een mailtje dat ze m niet hebben. Moet ik alsnog naar de stad.
Weet niet! Een vriendin van vroeger vroeg vorig jaar of ik wantjes kon breien voor haar dochter van twee. Ik vond het dan uitmaken dat ik nog wol had die ik er voor kon gebruiken (al heeft mij dat dan ook ooit geld gekost…) en ze viel tussen maten in van gratis patronen dus moest zelf wat aanpassen en was er toch een paar dagen zoet mee. Omdat het een bekende is vond ik 15 euro excl verzending wel prima… terwijl als je er over nadenkt dat mega weinig zou zijn. Maar voor mij maakt t uit dat ik t zelf leuk vind om te doen en iemand er blij mee maak!