Ja voor bekenden en als je t leuk vind is het ook anders hoor. Maar dan speelt t ook mee dat je t leuk vind om te doen. Dezelfde vriendin vroeg of ik nog een schaapje wilde maken. Heb ik eerder blijkbaar voor 5 euro per stuk gedaan (zij haalde materiaal). Maar vond m lelijk, niet leuk, en heb betere dingen te doen nu dus heb nee gezegd. Moet wel leuk blijven.
Ja precies! Denk mt handwerk dat je het vooral leuk moet vinden om te doen, want als je een uurtarief moet geven zit je ineens op 65 euro voor een stel babysokjes ofzo
Dat idee heb ik ook wel hoor. Krijg wekelijks de vraag of ik iets kan haken voor iemand maar als ik dan m’n prijs noem zien ze er vanaf. Terwijl ik er soms toch wel echt dagen zoet mee ben + materiaal wat je kwijt bent.
Het wordt soms echt onderschat hoeveel tijd er in gaat zitten. Maar prima hoor, als mensen het er niet voor over hebben dan maar niet. Ik haak liever iets voor iemand die het echt waardeert en op waarde kan schatten dan voor iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Heb je m zelf ontworpen of bestaand ontwerp gebruikt? Ik vind €20 niet mega duur, maar ligt er ook aan wie je het vraagt denk ik. En ook hoeveel tijd er in zit (bijvoorbeeld patroon helemaal zelf ontwerpen of bestaand ontwerp gebruiken). Soort steken tellen denk ik ook mee? De kat zelf is wel een makkelijke steek.
Goede vriendin zou ik denk ik alleen materiaal aan doorberekenen.
Anyway, hij is wel heel leuk
Ik wilde de stof even testen van een van de kleuren die ik van de week heb besteld. Werkt lekker! Een Lorelai Gilmore quote was perfect hiervoor. Dmc blanc neige kleur. Split back Stitch en wat french knots!
Split is niet helemaal lekker gelukt maar denk dat dat door het font komt.
Waaaauw thread painten lijkt me nog moeilijker qua geduld hebben. Echt super tof!
Het is zeker een test voor mn geduld haha. Ben er denk ik twee keer zo lang mee bezig geweest.
Gelukkig volgen er nu alleen nog backstitches, lazy daisies en french knots. Even wat afwisseling tussendoor.
Oh zo leuk al die borduursels! Ik zou het ook graag willen leren, maar ik weet niet echt waar te beginnen en of het heel moeilijk is Haken heb ik mezelf nu een beetje aangeleerd maar borduren is wel weer even heel wat anders.
Jullie maken mooie dingen in ieder geval!
Ik ben lekker op dreef, veel dingen afgemaakt deze week.
Een zakje met cadeaus per post voor een vriendinnetje
En een konijn als kraamcadeautje
Heel mooi!
Ik zag op tiktok waterverf gecombineerd met borduurwerk. Zo mooi. Nu wil ik t ook. Maar denk niet dat ik t talent heb
Ik ben begonnen met opzoeken en filmpjes kijken van de steken. Daarna patronen gaan zoeken op Etsy
Ooh wat schattig, dat konijntje! Heb je daar een patroon voor gebruikt?
Hey dit is net die eekhoorn van die bank met het overheersbeestje etc. Leuk!
Ja lief he, wil hem eigenlijk zelf houden. Het is deze; https://www.ravelry.com/patterns/library/boy-bunny-with-a-piebald-patch
Is t ook volgens mij. Tenminste ik heb daar wel een patroon van.
https://www.asnbank.nl/betalen/kinderrekeningen/haak-je-eigen-asn-eekhoorn.html hier is het patroon te vinden. Vind m ook gewoon super schattig.
Ja, dat is 'm ook! Hahaha