Ooh wat leuk! Die kleuren zijn lekker vrolijk.
En hij is affff, nu nog even bedenken hoe ik dit wil ophangen. Oh en strijken haha.
@Nomine hier kun je zien dat ik mn ring ook over een geborduurd stuk heb gehad. Durfde m alleen niet over de French knots te doen.
Ja ik weet het wel, het is te schattig om het aan te kunnen!!!
Nee maar serieus een kleine hamtaro!! Te cute. Ik zie geen gekke dingen, al ben ik een haak leek
Omg zo schattig!!! Heb je een patroon(tje)?
En mis je misschien snorharen? Oooo en je kan van vilt van die kleine roze rondjes maken voor op zn wangetjes 
Ik vind hem echt mega cute! Niks mis mee 
Ja hoor vanaf 1 december te koop in mn etsy shop.
Nee zal m zo even uitschrijven. Heb er nog een gemaakt. Haaktijd: 19 minuten. In elkaar zet en honderd keer alles over doen tijd : 25 minuten
.
Denk dat ik versie 2 (links) leuker vind.
Oooh hij is heel lief juist 
Misschien kan je met roze garen nog wangetjes borduren?
Poging tot mn eigen hamster maken
maar het kreng heeft grijze vlekken (was wit toen ik r kocht).
Zo verliep de fotoshoot met de echte. 
Dit is te schattig hahaha
Awwwww, wat lief dit🥺
Nou komt ie dan @Merrow
Patroon mini hamster
Indien je een tweekleurige hamster wil begin met kleur a. In mijn geval oranje.
V= vaste
Ronde 1) 6 vasten in magische ring
Ronde 2) Meerderen in elke v(12)
Ronde 3) 1v, meerderen (18)
Ronde 4) 2v, meerderen (24)
Ronde 5) 24v
Nu wissel je van kleur indien van toepassing
Ronde 6 tm 12. 24v
De oogjes plaats je tussen ronde 6 en 7 met 4 steken ertussen.
Ronde 13) 2v, minderen maar haak alles alleen in de achterste lussen (18)
Ronde 14) 1v, minderen (12)
Nu is het tijd om je mini te vullen.
Ronde 15) 6x minderen (6)
Oren
- 6 vasten in magische ring, sluiten met halve vaste.
Oren vastnaaien ter hoogte van ronde 4 en 5.
Borduur nog pootjes en een leuk snuitje en klaar is je mini!
Kan je niet haken en wil je er heel graag een. Laat t me weten!
Dit is het patroon voor deze
Vind je de ander leuker dan moet je een rondje meer van je kleur a en minder van kleur b.
Mijn ‘Shifting rib cowl’ van Purlsoho! Beetje lang en bij nader inzien zou ik misschien de shifts weglaten. Erg mooie kleur donkergroen 
Ik was altijd team “een naald is een naald” maar ik heb dus sinds kort naalden van Tulip… oef dat is me toch fijn borduren
de naald glijdt met zoveel gemak door de stof heen, echt heerlijk. 10/10 would recommend.
Ik had besteld bij Iris Borduurt en er zat een theezakje bij het kaartje, echt schattig.
ahh dat is leuk!! <3 Iris is echt zo leuk en lief. heeft bij mij een hele hoge gun factor!
Ja hé! Ik bestel ook graag bij Iris, ze heeft idd een hele hoge gunfactor. Ik volg(de) haar blog al jaren dus dat maakt het extra leuk.
Ik wilde deze naaldmagneet zo graag hebben maar ik was te laat met bestellen, dus achter het net gevist
echt zo jammer, hoop echt dat ze deze alsnog in de vaste collectie opneemt op een keer laat terugkomen.
Jaa dies heel leuk! ik heb hem zelf (sorry) maar soms vind ik hem wel wat onhandig qua formaat. Heb het gingerbread huisje ook net besteld! (moest nog een paar kleuren draad hebben die op waren, en voor celeste en had geen zin om naar de naai winkel te gaan
woopsie)
Ik ook! Het is dat ik niet borduur… 
Hahaha ooohhh als je hem toch ooit te groot vindt en je moet hem kwijt, hit me up