Omatopic (Deel 1)

Ja zo ben ik ook. Hier is wel eens een tas onafgemaakte dingen gewoon weggegooid omdat ik ook niet eens meer wist wat het was😂

1 like

Haha ohh ik wou er eigenlijk niet aan geloven :frowning: welke lightpad heb jij?

Grappig ik doe juist vooral vrij borduren omdat dat zo snel gaat en het niet erg is als je het net iets anders doet dan op het patroon. Vind hokjes tellen zo’n irritant werkje bij kruissteek en dat moet zoo precies, dus dat doe ik niet meer :joy:

1 like

Heb zelf een lightpad van de Action, die hebben tegenwoordig 2 formaten. misschien de moeite waard om te bekijken!

1 like

Ik heb deze, en werkt prima. Snoer moet wel in het stopcontact blijven, anders doet ie het niet.

Bekijk Diamond Painting Light Pad A4 - Dimbaar - 3 standen - Lichtbord - Diamond Paintings - Led Lichtbord - Hobby Pakket - Diamond Painting voor volwassen - Lightpad op: https://www.bol.com/nl/p/diamond-painting-light-pad-a4-dimbaar-3-standen-lichtbord-diamond-paintings-led-lichtbord-hobby-pakket-diamond-painting-voor-volwassen-lightpad/9200000101178693?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

volgens mij is die precies hetzelfde als die van de action, al heb ik daar 9,99 betaald toen de tijd.

2 likes

Oh das een betere deal dan!

Trekt hier iemand wel eens patronen over van een iPad? Werkt dat of beschadig je dan toch het scherm haha

Ik heb dit weekend een hoofdband gehaakt, gewoon lekker simpel met alleen maar vaste. Ik denk dat ik hem voor mijn zus inpak voor Kerst.

21 likes

Wel van een samsung tablet. Heb nog niks ontdekt dat t zou beschadigen.

@George heb je daar een patroon van?

1 like

Dank je wel, ga het er toch op wagen. Ik geloof ook dat ik nog een houten borduurring heb uit een punch needle pakket, die is ook vrij groot. Wellicht dat dat goed werkt, dan hoef ik het ook niet vaak te verplaatsen. :relaxed:

@Dombo: ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar wel bij verschillende tutorials voorbij zien komen. Zolang je niet met een scherpe punt werkt, zou het wel moeten kunnen denk ik.

2 likes

Ik heb hem gemaakt met deze video, zij gebruikt wel wat dikker garen! Ik heb haaknaald 5 gebruikt en 20 lossen opgezet, de toeren heb ik niet geteld, ik ben gewoon doorgegaan tot hij groot genoeg was voor mijn hoofd. De lap was in totaal 52 centimeter lang toen ik hem vast heb genaaid. Mijn hoofd is niet zo groot en het is wel een vrij brede hoofdband, ik denk dat hij met 17 lossen ook al groot genoeg is!

Het was echt super simpel, ik ben er denk ik in totaal 2 uur mee bezig geweest en doordat je alleen maar vaste haakt kun je het ook wel redelijk op de automatische piloot doen. Dus ik heb lekker Gilmore Girls gekeken en zitten haken haha.

5 likes

Supertof!

Ooh wat leuk! Die kleuren zijn lekker vrolijk.

En hij is affff, nu nog even bedenken hoe ik dit wil ophangen. Oh en strijken haha.

@Nomine hier kun je zien dat ik mn ring ook over een geborduurd stuk heb gehad. Durfde m alleen niet over de French knots te doen.

17 likes

Er is iets mis mee maar weet niet wat.

25 likes

Ja ik weet het wel, het is te schattig om het aan te kunnen!!!

Nee maar serieus een kleine hamtaro!! Te cute. Ik zie geen gekke dingen, al ben ik een haak leek

2 likes

Omg zo schattig!!! Heb je een patroon(tje)?

En mis je misschien snorharen? Oooo en je kan van vilt van die kleine roze rondjes maken voor op zn wangetjes :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind hem echt mega cute! Niks mis mee :hugs:

1 like

Ja hoor vanaf 1 december te koop in mn etsy shop.
Nee zal m zo even uitschrijven. Heb er nog een gemaakt. Haaktijd: 19 minuten. In elkaar zet en honderd keer alles over doen tijd : 25 minuten :scream:.

Denk dat ik versie 2 (links) leuker vind.

9 likes

Oooh hij is heel lief juist :heart_eyes:

Misschien kan je met roze garen nog wangetjes borduren?

2 likes