Omatopic (Deel 1)

Wolplein heeft 10% korting, niet zo veel, maar toch wat.

Ja is het soms ook, maar vaak kijk ik op het patroon welke kleuren er dan gebruikt zijn. de nummers google ik dan van te voren en kijk ik welke kloppen. dan bij plaatje van gerrie dan weet ik 815 = rood oke dat klopt.

Ik kom alleen nergens die 15% tegen van Gerrie :open_mouth:

2 likes

Ja misschien moet ik dat ook maar gaan doen! Ik gebruik nu een DMC kleurenkaart online, het is een foto/scan van een echte kleurenkaart met garen, maar blijkbaar zijn die allemaal niet zo goed als de real deal. Heb je misschien een linkje van welke jij hebt?

@Clancy stond in de mail van mijn bestelling! Ik denk dat ze het niet zo groot adverteert, volgens mij is de website voor het laatst in 2007 ge-update hihi.
afbeelding

3 likes

woeeee. Ik zit echt te hopen dat er morgen wat patronen in de sale komen waar ik mijn oog op heb laten vallen. als dat zo is dan ga ik ff langs gerrie om wat garen te bestellen. mwuahhahaha. NEVER ENOUGH

(Volgens mij verkoopt Iris ook zn kaart)

1 like

Ja die had ik al gespot! Wel duur, 25 euro :cry: Ik gebruik nu deze foto:

Maar ben er dus niet heel tevreden mee

image

Dit zou hetzelfde moeten zijn maar dit zijn toch gewoon twee totaal verschillende kleuren? Eerste is een van de kleurenkaart, de tweede en derde zijn van google.

Nou maar hopen dat ik de juiste kleuren heb besteld haha :thumbsup:

Eh ja, dat zijn inderdaad twee heel verschillende kleuren. volgens mij heb ik precies hetzelfde probleem gehad met deze kleur.

Deze kreeg ik toen volgens mij , volgens mij heb ik dit recent nog gekocht.

als ik de foto nu zie, dan lijkt het geel, maar in het echt zitten tussen geel en oranje in

3 likes

Ja echt apart! Ik had een oranje kleur nodig voor de letters van een van mijn ontwerpen en in de kaart zag 972 er perfect uit, ben blij dat ik nog even heb gegoogled en toch maar een andere heb genomen!

Wel een mooie warme kleur trouwens :heart_eyes: perfect voor zonnebloemen

1 like

sokken af!

Nu verder met kerst sokken! Kunt het niet zo heel goed zien op de foto maar zit een glittertje in de wol!

34 likes

wooow die zijn echt mooi!

1 like

Ik die aan het wachten is tot Sarah K benning haar oudere patronen online gooit morgen

en wachtend op de Etsy shops waar ik een aantal patronen van op het oog heb waarvan ik hoop dat ze een BF korting gaan geven.

Mijn map met patronen die nog liggen te wachten:

14 likes

Hahaha dit is een mood! Heb echt een aantal patronen in mn mandje liggen.

Ik wilde Stylecraft bestellen bij Wolplein voor een deken, maar de levertijd is 7 werkdagen :woozy_face:

Ja, zo jammer, heb afgelopen week ook wat besteld, maar mn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld, haha! Gelukkig heb ik nog zat liggen!

Oh ik heb ook nog genoeg liggen, maar ik heb iets in mijn hoofd en wil het liefste morgen beginnen uiteraard :smile:

1 like

Wat ga je maken?

1 like

Kortingscode voor Gerrie is blackfriday vanaf vandaag tot en met maandag. Je verwacht het niet! Totaal gemist dat het black friday was morgen. Kuch.

1 like

Had iemand hier nou een borduurstandaard?

Ik wilde een witte muur voor foto’s dus een muur op zolder geschilderd. Dus nu wordt de hele zolder geschilderd. Maar heb lichamelijke klachten waardoor ik snel last krijg van schouders en ribben (en borstbeen maar die lijkt t nog te doen jeej). Maar kan nu savonds gewoon niks meer doen. T wordt wel mooi en ook soort hobbykamer maar nu is t even jammer. Zelfs mn telefoon is al zwaar.

Ik heb deze van iemand overgenomen, geloof dat hij bij Studio Koekoek vandaan kwam! Die verkopen hem big nog op Bol.

2 likes

Een deken van attic24, de Moorland stripe blanket. https://attic24.typepad.com/weblog/moorland-stripe-blanket.html

1 like

@Whoopdidoo ik zag een staande op amazon voorbij komen en vriend heeft er een nagemaakt. Vonden het allebei duur voor een paar planken. Voor 12€ waren we klaar met schroeven en een plank hout.

Z’n formaat wat @vuilnisglitter heeft lijkt me ook ontzettend fijn voor op de bank bijv. Ik oversteek alles heel snel, en klam dus ook m’n ring voortdurend vast met m’n hand. :sweat_smile:

11 likes