Omatopic (Deel 1)

Poging tot mn eigen hamster maken :joy: maar het kreng heeft grijze vlekken (was wit toen ik r kocht).

Zo verliep de fotoshoot met de echte. :joy:

31 likes

Dit is te schattig hahaha

Awwwww, wat lief dit🥺

@Axolotl en @Cactuss thanks!

Nou komt ie dan @Merrow

Patroon mini hamster

Indien je een tweekleurige hamster wil begin met kleur a. In mijn geval oranje.
V= vaste

Ronde 1) 6 vasten in magische ring
Ronde 2) Meerderen in elke v(12)
Ronde 3) 1v, meerderen (18)
Ronde 4) 2v, meerderen (24)
Ronde 5) 24v
Nu wissel je van kleur indien van toepassing
Ronde 6 tm 12. 24v
De oogjes plaats je tussen ronde 6 en 7 met 4 steken ertussen.

Ronde 13) 2v, minderen maar haak alles alleen in de achterste lussen (18)
Ronde 14) 1v, minderen (12)
Nu is het tijd om je mini te vullen.
Ronde 15) 6x minderen (6)

Oren

1. 6 vasten in magische ring, sluiten met halve vaste.
    Oren vastnaaien ter hoogte van ronde 4 en 5.

Borduur nog pootjes en een leuk snuitje en klaar is je mini!
Kan je niet haken en wil je er heel graag een. Laat t me weten!

Dit is het patroon voor deze

Vind je de ander leuker dan moet je een rondje meer van je kleur a en minder van kleur b.

9 likes

Mijn ‘Shifting rib cowl’ van Purlsoho! Beetje lang en bij nader inzien zou ik misschien de shifts weglaten. Erg mooie kleur donkergroen :slight_smile:

5 likes

Ik was altijd team “een naald is een naald” maar ik heb dus sinds kort naalden van Tulip… oef dat is me toch fijn borduren :heart_eyes: de naald glijdt met zoveel gemak door de stof heen, echt heerlijk. 10/10 would recommend.

Ik had besteld bij Iris Borduurt en er zat een theezakje bij het kaartje, echt schattig.

12 likes

ahh dat is leuk!! <3 Iris is echt zo leuk en lief. heeft bij mij een hele hoge gun factor!

3 likes

Ja hé! Ik bestel ook graag bij Iris, ze heeft idd een hele hoge gunfactor. Ik volg(de) haar blog al jaren dus dat maakt het extra leuk.

Ik wilde deze naaldmagneet zo graag hebben maar ik was te laat met bestellen, dus achter het net gevist :cry: echt zo jammer, hoop echt dat ze deze alsnog in de vaste collectie opneemt op een keer laat terugkomen.

1 like

Jaa dies heel leuk! ik heb hem zelf (sorry) maar soms vind ik hem wel wat onhandig qua formaat. Heb het gingerbread huisje ook net besteld! (moest nog een paar kleuren draad hebben die op waren, en voor celeste en had geen zin om naar de naai winkel te gaan :sweat_smile: woopsie)

1 like

Ik ook! Het is dat ik niet borduur… :slight_smile:

1 like

Hahaha ooohhh als je hem toch ooit te groot vindt en je moet hem kwijt, hit me up :innocent:

1 like

Ik wil ook zon borduurmagneet, ze zijn zo leuk.

Heb met borduren altijd nog t idee dat ik maar wat doe. Ben bezig met eentje voor een collega. Komt de naam van de baby in, hopelijk vind ze t leuk.

15 likes

Ooooo dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts: ze zijn zo schattig!! En je eigen hammie ook!

1 like

Dank je wel voor het voorbeeld! Ziet er netjes uit, leuk patroon ook! Heel mooi gedaan. :relaxed:

1 like

Nou, m’n dino is af! Hij is een beetje scheef, dus ik heb hem Lopsided Bob genoemd.

25 likes

Welke draaddoorhaler heeft hij? Is die fijn? Ik heb die van Prym met dat roze vogeltje maar vind m maar niks eigenlijk, het draad splijt steeds waardoor er maar 1 strand doorgaat :no_mouth:

Haha ja ik vind Wilhelmientjes ook fijner in gebruik! Maar die zijn idd zo fragiel. Wat is de truc met dat ding met het vogeltje, waardoor lukt het nu wel?

via ali heb ik echt 100 van die wilhelmientjes een keer gekocht voor een euro of max 2. moeite waard :joy:

1 like

Hahaha nu net als Iris voor 50 cent per stuk doorverkopen!!

Moet zeggen dat ik er ook 1 bij iris hebt gekocht voor 50 cent (hoewel ik er wel 2 kreeg, yesss win) om uit te proberen. Maar heb er later ook 50 besteld via Ali voor 1,49 haha. Ben er nu ook wel iets minder zuinig mee :face_with_hand_over_mouth:

die van iris zien er bij mij wel anders uit dan die van ali. maar het doet zijn werk :stuck_out_tongue: