Omatopic (Deel 1)

Oh ja top! Ja t belangrijkste is dat je m ergens tussen kan klemmen. Ik kom echt dingen tegen van 100 euro, dat gaat me iets te ver.

Oh leuk, die wil ik ook nog steeds eens maken!

1 like

Eerste sale aan koop aan patronen! Heb van haar, naja eigenlijk heeft iemand in china het geript, wat kitjes van Amazon gekocht (nog niet gemaakt) maar deze leek me leuk om eens wat anders te maken dan alleen maar planten.

Nu 4 euro en 24 centjes

3 likes

Ah veel van de patronen die ik als favoriet had ingesteld hadden helaas geen korting.

Heb wel gisteren dit patroon afgemaakt van LittlePinStudios op Etsy. Zij heeft wel korting.

Was een heel fijn en uitgebreid patroon om mee te werken!

4 likes

Wat leuk!! Die zag ik echt vanochtend voorbij komen als recommended!

ik zit nog te wachten op eentje, maar die zit in canada. dus wellicht later vandaag.
Ook sarah k benning haar patronen zie ik nog niet online, maar daar is het volgens mij nu ook nacht. dus hopelijk vanavond!

1 like

Oh wat grappig!

Ja, ik wacht nog een paar amerikaanse shops ook af tot later vandaag, en dan kan ik hopelijk wat inslaan.

1 like

Ik heb een setje pannenlappen gehaakt, hierna wil ik beginnen aan een kussen voor op onze nieuwe bank. Hebben jullie dat al eens gedaan?

16 likes

Leuk! Heb je nog tips? Ik had dit dikke garen van Wolletjebol in gedachten:

Ik denk dat ik gewoon vaste ga haken, ik ben nog niet zo heel goed, dus dan weet ik zeker dat ik een net resultaat krijg. Heb jij er ook nog een opening in gehaakt zodat je het binnenkussen eruit kunt halen, of gewoon helemaal dichtgemaakt?

Ik vind de granietsteek ook leuk. Dat is eigenlijk gewoon steeds een vaste en een losse. Maar geeft net een leuker effect dan alleen vasten vind ik.

1 like

Goed idee, thanks!

Wel erg dik en zwaar garen!! Zou zelf dunner garen nemen!

Ik zou als basis een bestaand kussenhoes nemen. Zeker haakwerk met wat dikker garen rekt uiteindelijk vaak uit als het nergens omheen zit. Door het vast te zetten op een basis kussen voorkom je dat.

Ik heb nog een konijntje gemaakt :heart_eyes:

12 likes

sarahkbenning

Heb 1 patroon van Sarah K Benning gekocht. voor (14 dollar)11,76 op haar eigen site. Etsy had ze deze niet staan. Vind ik op zich wel een prima prijs!

De shop waarvan ik graag twee patronen wilde hebben die heeft tot nu toe geen sale, dus maar gekocht. Kan ik zo even mijn inventaris nagaan op welke kleuren ik heb, en anders bij gerrie bestellen met 15% korting.

EDIT: 4,13 korting bij gerrie. dolle black friday woeisj

14 likes

Kijk m schattig zijn :joy: had er een gemaakt voor een dochter van een penvriendin in de VS maar er was satesaus opgekomen. Vraag niet hoe. Dus nog eentje. Deze is wel goed gelukt.

13 likes

Laat je weten hoe die zijn voor een kruissteek? Zit er ook over na te denken ze bij mijn bestelling te doen :slight_smile:

Heb m’n eerste bestelling bij Gerrie gedaan :star_struck: had nog wat borduurgaren nodig haha

2 likes

Ik heb laatst een kussen gehaakt met wol van de xenos gebaseerd op dit patroon met wat aanpassingen (een randje van stokjes er omheen)

Dit was mijn tweede grote project en het was goed te doen. Ik heb eerst gewoon twee lappen gehaakt en die om een binnenkussen van de hema genaaid.

De onderstaande foto is met flits gemaakt waardoor je het binnenkussen er best goed doorheen ziet, maar in het echt valt dat erg mee. Al had ik waarschijnlijk beter net iets dunnere haaknaald kunnen gebruiken.

Foto, misschien heel groot

Die site op zich is al een experience! haha! wel lekker dat er nu nog wat korting is, nu is Gerrie natuurlijk al wat goedkoper en is de korting niet veel, maar hey! Vind het nog steeds leuk. Iets met een gegeven paard…

Heb je een grote bestelling geplaatst?

edit; heb nu voor het eerst in een week of 2 (?) mijn werkje weer opgepakt. Im in it om hem af te maken. al is het vandaag of morgen! Minder druk op mezelf leggen.

1 like

Op het borduurgaren zat al 30% korting en nu ook nog eens 15% black friday korting, super chill!

Nee valt wel mee, was echt aanvullen wat ik nog moest hebben. Zag dat er ook heeeel veel borduurpakketten met 50% korting waren, maar heb me kunnen inhouden. Eerst de twee projecten waar ik al sinds september mee bezig ben afmaken hahaha

jaa gerrie is het altijd 1.25! Van de zomer was het zelfs 0,99 cent :open_mouth: iok mis die tijd.

Aanvullen is altijd lekker <3 ik heb voor totaal inc verzending 26 euro gekocht. 3 patronen aangeschaft en eerst in mijn eigen dozen gezocht (naja in mijn excel sheet) en nog wat extra zwart/wit. Dat kan nooit kwaad. echt lekkuurrrr

1 like