Volgens mij heb je de verkeerde video gelinkt haha, maar thanks voor de tips!
Omg, haha wat suf. Ik heb het even aangepast. 
Hebben jullie een goede tip voor een fijne punch needle die niet zo duur is als een oxford?
Ik heb deze https://www.breibrink.nl/durable-punchnaald-met-3-verwisselbare-naalden.html maar nog niet echt ervaring mee. Heb nog niet de juiste stof maar t punchen doet ie volgens mij prima.
Ik maak een megahamster.
Ik ben nu eindelijk eens al mn garen aan het opbergen in zo’n garendoos, met de kaartjes en dit gaat me echt eindeloos duren.
Ik heb mn garen overgenomen van iemand, en daarna op kleur gesorteerd en er toen niets mee gedaan, maar het werkte niet meer. Heb er wel al een doos bijbesteld, ga dat zeker nodig hebben.
Het is wel satisfying om te zien.
Ik vind het ook enorm satisfying om te wikkelen hahaha
Ik heb ook een nieuw pakket gekocht van haar… met 139 kleuren
vind het ook slecht verpakt durf hem ook nog niet open te maken daarom. Ga eerst een doos kopen zodat ik ze kan opbergen.
Ik hoef nog maar 1 kleur van mijn borduurwerk nu, erna nog lijnen trekken en French knot sterren, dan is hij eindelijk af 
Hoe bevallen je tulip naalden?
Patroon is van LarkRising, je krijgt meerdere opties in het patroon inclusief een woonkamer. Dat gaat dus m’n volgende project worden.
@Ficus woow super chill!! 
@Andreya: het garen wikkelen duurt inderdaad een tijd maar het resultaat is zo bevredigend, haha. Ik had in eerste instantie ook onderschat hoeveel opbergdozen ik nodig had.
Fijn om daarna een goed overzicht te hebben van alle kleuren die je hebt!
@Ficus: oh, dat ziet er heel fijn uit! Ideaal om zo een hoekje ingericht te hebben, lekker comfortabel borduren. 
Ooo ik heb een bureaulamp van de ikea. Kan daar ook z’n peertje in?
Als het die is, dan wow, kost geen drol 
Heeeeel chill dit!! Wist helemaal niet dat ikea dit ook al had.
Heb laatst die lamp van de Lidl gehaald, dat is echt super wit licht. Na een keer gebruiken was ik helemaal duizelig. Ga dat nog een keer proberen en anders houd ik dit in gedachten. Echt super goeie tip!
Ah ziet er uit als een chill hoekje! Ik heb die lamp ook voor het borduren (en puzzelen) echt heel fijn!
Dan doe ik de naalden er ook bij 
Ik vind het inderdaad ook een erg fijne afleiding helemaal als je hoofd vol zit. Zo ben ik ooit ermee begonnen en altijd als ik in een rot periode zit merk ik dat het borduurwerk er weer bij word gepakt!
Dit word mijn nieuwe werk! (Op zwart)
Zie al wel dat het patroon lastiger is, mijn vorige had kleuren waardoor het echt makkelijk kijkt maar deze is echt zwart wit dat word denk nog wennen. moet denk ook alles gaan kleuren wat ik al gedaan heb.
Woooow, zo gaaf! Daar heb ik ook lang over getwijfeld, maar het is ook een heel groot werk toch? Ben heel benieuwd!!
Wooow wat een kleuren! Heel tof. Ben benieuwd hoe het gaat worden!
Ja erg groot! 72x49cm… maar mijn werk waar ik nu bezig mee ben is 40x30 dus ben wel wat gewend… al word deze moeilijker.
Hij was op bol met flinke korting en had nog VVV bonnen liggen van 45 euro dus uiteindelijk had ik hem voor 40 euro wat wel een goede deal was voor mij!
Ja ik vond het bij mijn nu werkje al een heel gedoe die garen, laat staan met 139 kleuren… Dat valt niet te doen dus moet echt opgeborgen worden. Wel jammer dat ze het zo doen.
Ja, heb gelijk er een tweede doos bijbestelt hahah! Merk nu al welke kleuren ik echt wel genoeg van heb (groen) en welke ik echt weinig van heb. Hoop het voor het nieuwe jaar af te hebben!
Ja! De moeder van mijn partner werkt in een verzorgingstehuis en heeft toen ze een keer benoemde dat ze aan handwerk deed, alle borduurgaren en stof en patronen van een bewoner gekregen, maar zij doet meer aan breien. Ik heb die garen toen overgenomen, en de dame in kwestie had zeker een liefde voor groen hahaa.