wooow die zijn echt mooi!
Ik die aan het wachten is tot Sarah K benning haar oudere patronen online gooit morgen
en wachtend op de Etsy shops waar ik een aantal patronen van op het oog heb waarvan ik hoop dat ze een BF korting gaan geven.
Mijn map met patronen die nog liggen te wachten:
Hahaha dit is een mood! Heb echt een aantal patronen in mn mandje liggen.
Ik wilde Stylecraft bestellen bij Wolplein voor een deken, maar de levertijd is 7 werkdagen
Ja, zo jammer, heb afgelopen week ook wat besteld, maar mn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld, haha! Gelukkig heb ik nog zat liggen!
Oh ik heb ook nog genoeg liggen, maar ik heb iets in mijn hoofd en wil het liefste morgen beginnen uiteraard
Wat ga je maken?
Kortingscode voor Gerrie is blackfriday vanaf vandaag tot en met maandag. Je verwacht het niet! Totaal gemist dat het black friday was morgen. Kuch.
Had iemand hier nou een borduurstandaard?
Ik wilde een witte muur voor foto’s dus een muur op zolder geschilderd. Dus nu wordt de hele zolder geschilderd. Maar heb lichamelijke klachten waardoor ik snel last krijg van schouders en ribben (en borstbeen maar die lijkt t nog te doen jeej). Maar kan nu savonds gewoon niks meer doen. T wordt wel mooi en ook soort hobbykamer maar nu is t even jammer. Zelfs mn telefoon is al zwaar.
Ik heb deze van iemand overgenomen, geloof dat hij bij Studio Koekoek vandaan kwam! Die verkopen hem big nog op Bol.
Een deken van attic24, de Moorland stripe blanket. https://attic24.typepad.com/weblog/moorland-stripe-blanket.html
@Whoopdidoo ik zag een staande op amazon voorbij komen en vriend heeft er een nagemaakt. Vonden het allebei duur voor een paar planken. Voor 12€ waren we klaar met schroeven en een plank hout.
Z’n formaat wat @vuilnisglitter heeft lijkt me ook ontzettend fijn voor op de bank bijv. Ik oversteek alles heel snel, en klam dus ook m’n ring voortdurend vast met m’n hand.
Oh ja top! Ja t belangrijkste is dat je m ergens tussen kan klemmen. Ik kom echt dingen tegen van 100 euro, dat gaat me iets te ver.
Oh leuk, die wil ik ook nog steeds eens maken!
Eerste sale aan koop aan patronen! Heb van haar, naja eigenlijk heeft iemand in china het geript, wat kitjes van Amazon gekocht (nog niet gemaakt) maar deze leek me leuk om eens wat anders te maken dan alleen maar planten.
Nu 4 euro en 24 centjes
Ah veel van de patronen die ik als favoriet had ingesteld hadden helaas geen korting.
Heb wel gisteren dit patroon afgemaakt van LittlePinStudios op Etsy. Zij heeft wel korting.
Was een heel fijn en uitgebreid patroon om mee te werken!
Wat leuk!! Die zag ik echt vanochtend voorbij komen als recommended!
ik zit nog te wachten op eentje, maar die zit in canada. dus wellicht later vandaag.
Ook sarah k benning haar patronen zie ik nog niet online, maar daar is het volgens mij nu ook nacht. dus hopelijk vanavond!
Oh wat grappig!
Ja, ik wacht nog een paar amerikaanse shops ook af tot later vandaag, en dan kan ik hopelijk wat inslaan.
Ik heb een setje pannenlappen gehaakt, hierna wil ik beginnen aan een kussen voor op onze nieuwe bank. Hebben jullie dat al eens gedaan?
Leuk! Heb je nog tips? Ik had dit dikke garen van Wolletjebol in gedachten:
Ik denk dat ik gewoon vaste ga haken, ik ben nog niet zo heel goed, dus dan weet ik zeker dat ik een net resultaat krijg. Heb jij er ook nog een opening in gehaakt zodat je het binnenkussen eruit kunt halen, of gewoon helemaal dichtgemaakt?