Ik vind de granietsteek ook leuk. Dat is eigenlijk gewoon steeds een vaste en een losse. Maar geeft net een leuker effect dan alleen vasten vind ik.
Goed idee, thanks!
Wel erg dik en zwaar garen!! Zou zelf dunner garen nemen!
Ik zou als basis een bestaand kussenhoes nemen. Zeker haakwerk met wat dikker garen rekt uiteindelijk vaak uit als het nergens omheen zit. Door het vast te zetten op een basis kussen voorkom je dat.
Ik heb nog een konijntje gemaakt
Heb 1 patroon van Sarah K Benning gekocht. voor (14 dollar)11,76 op haar eigen site. Etsy had ze deze niet staan. Vind ik op zich wel een prima prijs!
De shop waarvan ik graag twee patronen wilde hebben die heeft tot nu toe geen sale, dus maar gekocht. Kan ik zo even mijn inventaris nagaan op welke kleuren ik heb, en anders bij gerrie bestellen met 15% korting.
EDIT: 4,13 korting bij gerrie. dolle black friday woeisj
Kijk m schattig zijn had er een gemaakt voor een dochter van een penvriendin in de VS maar er was satesaus opgekomen. Vraag niet hoe. Dus nog eentje. Deze is wel goed gelukt.
Laat je weten hoe die zijn voor een kruissteek? Zit er ook over na te denken ze bij mijn bestelling te doen
Heb m’n eerste bestelling bij Gerrie gedaan had nog wat borduurgaren nodig haha
Ik heb laatst een kussen gehaakt met wol van de xenos gebaseerd op dit patroon met wat aanpassingen (een randje van stokjes er omheen)
Dit was mijn tweede grote project en het was goed te doen. Ik heb eerst gewoon twee lappen gehaakt en die om een binnenkussen van de hema genaaid.
De onderstaande foto is met flits gemaakt waardoor je het binnenkussen er best goed doorheen ziet, maar in het echt valt dat erg mee. Al had ik waarschijnlijk beter net iets dunnere haaknaald kunnen gebruiken.
Die site op zich is al een experience! haha! wel lekker dat er nu nog wat korting is, nu is Gerrie natuurlijk al wat goedkoper en is de korting niet veel, maar hey! Vind het nog steeds leuk. Iets met een gegeven paard…
Heb je een grote bestelling geplaatst?
edit; heb nu voor het eerst in een week of 2 (?) mijn werkje weer opgepakt. Im in it om hem af te maken. al is het vandaag of morgen! Minder druk op mezelf leggen.
Op het borduurgaren zat al 30% korting en nu ook nog eens 15% black friday korting, super chill!
Nee valt wel mee, was echt aanvullen wat ik nog moest hebben. Zag dat er ook heeeel veel borduurpakketten met 50% korting waren, maar heb me kunnen inhouden. Eerst de twee projecten waar ik al sinds september mee bezig ben afmaken hahaha
jaa gerrie is het altijd 1.25! Van de zomer was het zelfs 0,99 cent iok mis die tijd.
Aanvullen is altijd lekker <3 ik heb voor totaal inc verzending 26 euro gekocht. 3 patronen aangeschaft en eerst in mijn eigen dozen gezocht (naja in mijn excel sheet) en nog wat extra zwart/wit. Dat kan nooit kwaad. echt lekkuurrrr
Volgens mij heb je de verkeerde video gelinkt haha, maar thanks voor de tips!
Omg, haha wat suf. Ik heb het even aangepast.
Hebben jullie een goede tip voor een fijne punch needle die niet zo duur is als een oxford?
Ik heb deze https://www.breibrink.nl/durable-punchnaald-met-3-verwisselbare-naalden.html maar nog niet echt ervaring mee. Heb nog niet de juiste stof maar t punchen doet ie volgens mij prima.
Ik maak een megahamster.
Ik ben nu eindelijk eens al mn garen aan het opbergen in zo’n garendoos, met de kaartjes en dit gaat me echt eindeloos duren.
Ik heb mn garen overgenomen van iemand, en daarna op kleur gesorteerd en er toen niets mee gedaan, maar het werkte niet meer. Heb er wel al een doos bijbesteld, ga dat zeker nodig hebben.
Het is wel satisfying om te zien.
Ik vind het ook enorm satisfying om te wikkelen hahaha
Ik heb ook een nieuw pakket gekocht van haar… met 139 kleuren vind het ook slecht verpakt durf hem ook nog niet open te maken daarom. Ga eerst een doos kopen zodat ik ze kan opbergen.
Ik hoef nog maar 1 kleur van mijn borduurwerk nu, erna nog lijnen trekken en French knot sterren, dan is hij eindelijk af
Hoe bevallen je tulip naalden?
Patroon is van LarkRising, je krijgt meerdere opties in het patroon inclusief een woonkamer. Dat gaat dus m’n volgende project worden.
@Ficus woow super chill!!