Ik wil echt al superlang punchen, borduren, weven etc. Maar ik begon er nooit aan, verzon allerlei smoesjes voor mezelf. Ik kan nogal van het ergens aan beginnen en dan nooit meer naar omkijken zijn dus daarom wel goedkoop eerst bij Ome Ali besteld. Ik heb een punchneedle set, ringen, monniksdoeken, en 2 kant en klare borduursetjes besteld. Ik las hier net dat die borduursetjes waarschijnlijk gestolen zijn van ontwerpers. Had ik ook wel kunnen verwachten eigenlijk, stom! Ik ben toch niet van plan nog meer setjes te bestellen, ga zelf wel wat tekenen, maar dit is echt instap-vriendelijk zo’n setje met alles erbij! Ik heb die met bloemen gekozen omdat er verschillende technieken in zitten, dus mooi om te oefenen, en die met vogels vond ik gewoon mooi.
Aankopen
Bij punch needle vind ik de lusjeskant het leukst, als het zo op een dikke wollige handdoek of badmat lijkt
of van die letters op een college jacket. Ik wil graag ook de kleding van m’n dochter ermee versieren, haar naam in fluffy letters ofzo. Of knuffels maken lijkt me ook geinig.
Voorbeelden van wat ik bedoel
Nu moet ik eerst lang wachten tot alles binnen is maar daarna hoop ik lekker mee te kletsen hier en af en toe wat te kunnen showen!
Ik zag wel dat het vooral borduren of haken is hier de laatste tijd! Hopelijk kunnen de punch needlers ook af en toe wat laten zien?