Ik was net bij de action en kwam daar een smartlampje tegen. Alleen een app nodig, geen hun of iets. Past met E14 in m’n bureaulamp, best prima licht!
Misschien ook nog wel een tip! Vanavond lekker testen
Ik was net bij de action en kwam daar een smartlampje tegen. Alleen een app nodig, geen hun of iets. Past met E14 in m’n bureaulamp, best prima licht!
Misschien ook nog wel een tip! Vanavond lekker testen
Ja heb idd gemaild, hoop dat ik antwoord krijg.
Als het mailen naar haar niet werkt, wil ik je dat patroontje wel opsturen als je dat fijn vindt. Ik heb 'm namelijk zelf ook (en gemaakt:p Wat een werk, maar zo tof als ie uiteindelijk af is)
Ik begin hier vanmiddag aan. Het zijn kerstornamenten, maar ga zodra het af is er nog een rood lintje aan vastmaken zodat ze in de kerstboom kunnen hangen. Ik ben nog herstellende van een keelamandel operatie en verveel me rot. Dus dit wordt het sinterklaascadeautje voor m’n pa. De man houdt van klassieke en traditionele dingen
En ik heb deze 3 patronen van Sarah K Benning net gekocht. Ik kon niet kiezen en ze waren toch ‘maar’ 7 dollar per stuk. Denk ook dat het er super leuk uit gaat zien zodra ze af zijn en met z’n drieën bij elkaar hangen.
O super lief dat je dat wilt doen! Ik wacht nog even de mail af en anders laat ik het je weten
Yay gerrie heeft de bestelde garen van afgelopen weekend verzonden!
Ik heb last met dingen afwerken ipv weer iets nieuws te beginnen. Ik heb nog twee onafgewerkte dekens en twee bijna volledig afgewerkte sjaals. Maar ben dus aan een derde sjaal begonnen. Moet hierna écht eerst iets afwerken vooraleer ik aan iets nieuws begin van mezelf. Beetje jammer anders van al het werk en het garen.
Denk dat heel veel mensen die handwerken hier last van hebben. Ik in ieder geval wel
Vandaag maakte we een scrunchie.
Zooo herkenbaar. Ik heb momenteel drie projecten op m’n naalden zitten (muts voor vriend, trui en sjaal voor mezelf). Om maar niet te spreken over mijn naaiprojecten, haha.
Erg eindelijk hè. Het is nog zo fijn om een afgewerkt stuk echt te kunnen gebruiken waarvoor het dient.
Super leuk! Heb je een patroon gebruikt, of hem zelf gemaakt? Dit is wel wat voor een vriendin van me
Ja het patroon is van storyland amis. Normaal koop ik bijna geen patronen (ja sorry ga me heel diep schamen in een hoekje). Maar ze had met die bosbranden toen een actie dat er gedoneerd werd dus dat was mooi meegenomen. En hij is superschattig. En super snel. En als je m met dun katoen maakt kan ie aan een sleutelhanger oid. Nu is t wel een mooi kerstbalformaat vind ik. Dus wil er nog een maken met een kerstmuts.
Ik wil dus de Giana mobius scarf haken. Dit is het patroon:
Ik maak een ketting van lossen die ik dan met een halve vaste afsluit. Dan haak ik drie lossen en maak een stokje in elke losse. Maar omdat die drie lossen tellen als eerste stokje sla ik die eerste losse toch over hè? En dat zo voor alle rijen?
Anders krijg ik telkens een steek extra per ronde toch?
Ik krijg lelijke gaten dus vandaar dat ik twijfel.
Klopt! Ik doe wel eens 2 ch ipv 3 zodat het minder zichtbaar is.
Volgens mij is je werk wel gedraaid, of heb je dat met opzet gedaan?
Ik wil graag beginnen met haken. Maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen haha. Heeft iemand tips voor de eerste benodigdheden, waar je die kunt kopen (niet meteen het duurste lol) en hoe je het het makkelijkst kunt leren? Ik ben zelf niet echt creatief aangelegd maar desondanks moet het vast lukken toch?
Ok, ik ga het dan denk ik ook met ene losse minder proberen.
Ja dat is met opzet! Het moet dan zo worden:
Is leuk om te doen dus ik zou het zeker proberen .
Hier kan je goede uitleg vinden:
Op YouTube is heel veel te vinden!
En qua materiaal kan je terecht in de action of zeeman als je met goedkoop materiaal wil starten. Of je kan online kiezen voor een haakpakket, bijvoorbeeld https://www.carosatelier.nl/haakpakketten/beginners/ .
Veel succes! En je kan hier terecht met vragen en om het resultaat te tonen!
Ah dankje voor je uitgebreide reactie! Ik ga me er zeker in verdiepen. Ben heel benieuwd!