Waar zijn zn armen🥺 vind m zo zielig.
Laat het me weten als je iets zou bestellen bij haar!
Hahahaha het is een rammelaar voor een baby’tje, zo kan 'ie makkelijk vastgehouden worden 
Maar het ziet er inderdaad wel zielig uit als ik er langer naar kijk
Ik ga proberen me in te houden (proberen…)
Oh ja dan is t wel logisch. Maar ik vind m zielig😂
Gelukkig maakt t voor de baby niet uit.
Ik ben op zoek naar een leuk kerstcadeautje voor een vriendin die aan macramé doet, heeft iemand tips voor benodigdheden of goeie kwaliteit garen/touw (sorry ik ben niet thuis in de macraméterminologie)? Ze heeft deze hobby pas net opgepakt dus neem aan dat ze nog niet heel veel heeft.
Macramegaren van bobbiny ziet er heel mooi uit vind ik.
Heb letterlijk honderden bollen wol (ooit waren we enthousiast, nu minder) maar niet de kleuren die ik wil. En mn eerste regenboog is ook al mislukt. Het wordt zo’n dag ben ik bang.
Vandaag is mijn bestelling binnengekomen, er zat een klein borduurpakket (vogelhuisje met vogeltje) bij als cadeautje (bestelling was ook redelijk enthousiast haha), daar ben ik mee begonnen ook als oefening voor telpatronen en het gaat echt wel fijn (wel wat foutjes maar geeft me nu niet zo erg omdat het een oefending is voor mijn gevoel haha). Al hele middag ermee bezig onderhand, tempo ligt niet zo hoog maar ach
Echt ‘‘nieuwe’’ offline bezigheid gevonden die ik wel ontspannend vind (legpuzzels niet zo), heel blij mee.
Dus blij dat ik dit topic af en toe aanklikte eerder, jullie hebben me geïnspireerd 
Superleuk! Heb dit ook sinds 1,5 maand ontdekt en heb ineens een hobby voor thuis, zo fijn vooral in deze tijd 
Het is optie drie geworden. Wordt een fijn kerstcadeau
.
Ah hopelijk is je dag toch nog beter geworden? Wat was er mislukt aan je regenboog?
Ik ben ooit op instagram een account tegen gekomen van een stel (jonge man en vrouw, ik denk eind 20/begin 30) die allebei borduren en hele gave werkjes maakten, veel bekende kunstwerken en andere ingewikkelde dingen. Ik kan het account alleen niet meer vinden, weet iemand toevallig welke ik bedoel? (ps het is niet dit account, al is dit ook wel een aanrader haha)
Ik ben eindelijk over mn naamborduurangst gestapt en heb de naam geborduurd. Baby is ondertussen bijna een maand🙈. Ben er wel tevreden over denk ik.
Nu nog afwerken. Met vilt denk ik? Geen idee hoe zie mensen t erop lijmen. Maar moet daar nog even moed voor zoeken.
Mooi werkje! Die angst was helemaal nergens voor nodig.
Welke steek heb je gebruikt voor de letters?
Je kan de achterkant ook afwerken door een stuk vilt of andere stof er op te naaien met een paar grove steken:
Ja dat is 'm! Dankje!
Wauw! Die roosjes, vind dat altijd zo knap gedaan.
Ik heb op de instagram van iris borduurt weleens filmpjes gezien hoe ze op verschillende manieren de achterkant vastmaakt.
Heb je wel eens van die roosjes gemaakt? Ik vind ze ook altijd heel leuk en toen ik ze ging maken bleek het ook nog heel makkelijk 
Ik heb uberhaupt nog nooit geborduurd 
Er ligt wel een pakketje onder de kerstboom, maar dat is kruissteek als het goed is.