Ik zou de eerste of de laatste nemen, naargelang of je een wat donkerder of lichter vest wil. Vind die onderste zelf echt supermooi, van welk merk is die (ik vond hem niet meteen via zoeken op de naam)?
Ik stem ook voor de onderste. En anders de eerste.
Maar ben niet zo van t oranje. Of welke kleur dan ook😂
Welk vest wil je maken? Of kijk ik er nou overheen? Ik vind kleur 1 en 2 t leukst
Het is van pixieyarn: https://www.pixieyarn.co.uk/ - https://instagram.com/pixieyarn?igshid=g3e55gmkzodb
Als je een kleur ziet op haar Instagram die niet op voorraad is, wil ze wel die verven voor je (mogelijk wel afhankelijk van hoeveel je besteld). Ze is echt lief en denkt mee.
Heb het toegevoegd aan mijn post. Was het inderdaad vergeten!
Ahhh, leuk! Heb je wel dikke wol voor nodig!!
Ja inderdaad. Maar die heeft ze gelukkig wel op voorraad om te verven.
Vind het wel eng eerlijk gezegd. Hoop dat het me gaat lukken.
Oh en mijn plan om dus eerst dingen af te maken is wel heel snel gefaald .
Vast wel! Kunt m ook eerst van goedkoper garen maken, zodat je zeker weet dat t zal bevallen… maar het is wel leuker werken aan iets dat je helemaal fantastisch vindt natuurlijk
Dank je! Ook een mooi vest trouwens. Komt misschien mijn plan om eerst alles af te maken niet helemaal ten goede .
Waar zijn zn armen🥺 vind m zo zielig.
Laat het me weten als je iets zou bestellen bij haar!
Hahahaha het is een rammelaar voor een baby’tje, zo kan 'ie makkelijk vastgehouden worden
Maar het ziet er inderdaad wel zielig uit als ik er langer naar kijk
Ik ga proberen me in te houden (proberen…)
Oh ja dan is t wel logisch. Maar ik vind m zielig😂
Gelukkig maakt t voor de baby niet uit.
Ik ben op zoek naar een leuk kerstcadeautje voor een vriendin die aan macramé doet, heeft iemand tips voor benodigdheden of goeie kwaliteit garen/touw (sorry ik ben niet thuis in de macraméterminologie)? Ze heeft deze hobby pas net opgepakt dus neem aan dat ze nog niet heel veel heeft.
Macramegaren van bobbiny ziet er heel mooi uit vind ik.
Heb letterlijk honderden bollen wol (ooit waren we enthousiast, nu minder) maar niet de kleuren die ik wil. En mn eerste regenboog is ook al mislukt. Het wordt zo’n dag ben ik bang.
Vandaag is mijn bestelling binnengekomen, er zat een klein borduurpakket (vogelhuisje met vogeltje) bij als cadeautje (bestelling was ook redelijk enthousiast haha), daar ben ik mee begonnen ook als oefening voor telpatronen en het gaat echt wel fijn (wel wat foutjes maar geeft me nu niet zo erg omdat het een oefending is voor mijn gevoel haha). Al hele middag ermee bezig onderhand, tempo ligt niet zo hoog maar ach
Echt ‘‘nieuwe’’ offline bezigheid gevonden die ik wel ontspannend vind (legpuzzels niet zo), heel blij mee.
Dus blij dat ik dit topic af en toe aanklikte eerder, jullie hebben me geïnspireerd
Superleuk! Heb dit ook sinds 1,5 maand ontdekt en heb ineens een hobby voor thuis, zo fijn vooral in deze tijd