Omatopic (Deel 1)

Het is optie drie geworden. Wordt een fijn kerstcadeau :grinning:.

2 likes

Ah hopelijk is je dag toch nog beter geworden? Wat was er mislukt aan je regenboog?

Mwah nee echt een kutdag, vooral lichamelijk. Wel 6 gelukte regenboogjes uiteindelijk.

8 likes

Ik ben ooit op instagram een account tegen gekomen van een stel (jonge man en vrouw, ik denk eind 20/begin 30) die allebei borduren en hele gave werkjes maakten, veel bekende kunstwerken en andere ingewikkelde dingen. Ik kan het account alleen niet meer vinden, weet iemand toevallig welke ik bedoel? (ps het is niet dit account, al is dit ook wel een aanrader haha)

Ik ben eindelijk over mn naamborduurangst gestapt en heb de naam geborduurd. Baby is ondertussen bijna een maand🙈. Ben er wel tevreden over denk ik.
Nu nog afwerken. Met vilt denk ik? Geen idee hoe zie mensen t erop lijmen. Maar moet daar nog even moed voor zoeken.

17 likes

Mooi werkje! Die angst was helemaal nergens voor nodig. :blush: Welke steek heb je gebruikt voor de letters?

Je kan de achterkant ook afwerken door een stuk vilt of andere stof er op te naaien met een paar grove steken:

https://www.instagram.com/petronella.art/ deze?

1 like

Ja dat is 'm! Dankje!

1 like

Wauw! Die roosjes, vind dat altijd zo knap gedaan.
Ik heb op de instagram van iris borduurt weleens filmpjes gezien hoe ze op verschillende manieren de achterkant vastmaakt.

Heb je wel eens van die roosjes gemaakt? Ik vind ze ook altijd heel leuk en toen ik ze ging maken bleek het ook nog heel makkelijk :smile:

Ik heb uberhaupt nog nooit geborduurd :sweat_smile:
Er ligt wel een pakketje onder de kerstboom, maar dat is kruissteek als het goed is.

1 like

Leuk, hopelijk bevalt het

Heb t nu zo gedaan, dankje!

Niet heel mooi maar als t goed is zie je t niet😂

Het is superleuk (althans vind ik), haha, ik ben dinsdags begonnen en je hebt het echt snel door ook.

Aah ik raak helemaal geïnspireerd van de accounts die hier gedeeld worden!

Ik ben nu met deze bezig, patroon ook via een van jullie gevonden!

12 likes

Dit gebeurt me echt net iets te vaak, dat ik per ongeluk een stuk stof meeneem en er pas na een paar steken achterkom :speak_no_evil: oeps

3 likes

Ik vind mn naam niet zo mooi. Maar uithalen durf ik ook niet zo goed. Plus hij zit al dicht nu natuurlijk. Dus wil iemand even zeggen dat t wel oke is? En t klopt dat er nog een stipje boven t i stipje zit dat is nog stift.

T is trouwens wel leuk als ze echt af zijn. Moet ergens denk ik even een groot stuk vilt bestellen.

5 likes

@Whoopdidoo ik maak werkjes dicht met lijmpistool. stof lijm ik dan vast aan de ring. en daar boven op doe ik een stuk dik karton met patroon. van die blokken van de action.

Babydekentje gehaakt met Merino. Is zo heerlijk zacht :heart_eyes:

45 likes

Mijn kussen is af! Ik had hem net aan de bovenkant gepakt, vandaar de deuk haha. Ik vond het verrassend simpel!

23 likes