Omatopic (Deel 1)

Ik maakte ook een cadeau voor een zwangere vriendin van mijn zoon (een vriendin, niet zijn vriendin :wink:).

Haar scout totem is een beermarter, dus ik improviseerde met 2 patronen en wat van mezelf.

Dit is een beermarter:
afbeelding

En dit is de knuffel:

18 likes

Tot slot ben ik bezig met een jaarlijkse traditie: iets maken voor in de feestboom.

Dit jaren worden het mini sokjes:

Bij deze moest ik nog een afterthought heel inbreken, deze is inmiddels klaar. Op naar de 2e sok. Wat een priegelwerkje ^^

5 likes

Etsy!

https://www.etsy.com/listing/789433796/boho-rainbow-blanket-crochet-pattern

3 likes

Dank :ok_hand:t5:

Heel mooi juist!! Echt helemaal niets mis mee :heart:

Voor eerste keer gaat het best de goede kant op, denk ik.

21 likes

Jaaa ik ben klaar :star_struck::partying_face:

57 likes

Wauw!

1 like

Woooow!!! :heart_eyes_cat: Hoe lang ben je hier mee zoet geweest?

@anon4388265 ooo wat een schattige kleurtjes! Is kruis lastig?

@Axolotl ik ben jaloers op de baby die onder dit dekentje komt. Damn wat mooi!

@AnneBonnie de kleuren van de sjaal zijn zo mooi en lopen zo mooi over. En het knuffeltje is geniaal.

@George wooow :heart_eyes_cat:

Wat zijn jullie allemaal lekker crea bezig :heart:

3 likes

Ik had pas even gekeken en had hem 4 jaar geleden gekocht! Ik raakte hem maanden niet aan en dan deed ik opeens een flink stuk weer.

3 likes

maar hij is wel echt PRACHTIG!

1 like

Prachtig.

1 like

Jaa ik vind hem ook echt mooi nu :heart_eyes: wilde hem eerst nooit inlijsten, maar dat ga ik nu toch zeker wel doen :grin:

4 likes

Oh wouw, mooie kleur ook!

Deze is echt mooi!

1 like

Ik wilde net mijn borduurwerk gaan wassen, toen bedacht ik me moest er niks op die brug :thinking: was ik dus nog een flink aantal lijnen vergeten haha. Nu inmiddels wel echt af en gewassen :sweat_smile:

1 like

Hoe en waarmee was je je werk? Ik heb dit nog nooit gedaan maar heb wel een werk waar wat vlekjes op zitten.

Ik had het ook nog nooit gedaan. Ik heb met kleur was middel gedaan in een teiltje waarbij je met je hand nog gewoon er goed in kan niet te warm dus. En erna goed uitgespoeld. Hij hangt nu te drogen en erna kijk ik of hij nog eens moet. Op de stof zaten wel veel plekken van handvocht en ook potlood strepen voor markering maar volgens mij is groots gedeelte weg ervan.

1 like

En begonnen aan mijn Stilleven met bloemen.

De grootte van het doek:

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

10 likes

Ooh wow! Benieuwd hoelang je erover doet! Succes :muscle:t3: