Ik kwam er net achter dat ik verkeerd geteld/gekeken had, dus moest echt best veel eruit halen (rechte baan naar beneden van 18 kruisjes oid).
Nja, poging 2 van hetzelfde stukje maar, nu voor zekerheid stukje wat er tussen moet (wat ik nog niet had) eerst doen, dan is minder kans dat ik verkeerd kijk/tel vermoed ik.
Zo zonde!
Ach ja, moet ik maar beter opletten haha.
Nu klopt het wel
Ik vind het prachtig!!
Ik vind het in ieder geval heel mooi geworden! Mooie kleuren ook.
@Axolotl welke steek heb je gebruikt? Ook heel mooi! Die kleurencombi ook !
Even een kerstig werkje tussendoor, voor het eerst de stem stitch en detached chain stitch
Ik vind hem heel mooi gelukt!
Dit heb ik ook echt vaak, heel irritant
Het zijn stokjes, vaste en de bobbel steek.
Een rij stokjes, in de volgende toer steeds 5v en een bobbel.
Wat leuk dit! Waar heb je dit patroon vandaan ?
Ik haakte oa een sjaal
Het patroon komt uit het boek “Sjaals haken” van A La Sascha, het is de organische sjaal. Garen is een bol Unicat.
Het is makkelijker te haken dan je denkt, het bestaat eigenlijk uit 3 rijen die zich steeds herhalen, vrij snel kon ik het zonder het patroon te raadplegen. Heerlijk haken dus, met een super resultaat.
Ik maakte ook een cadeau voor een zwangere vriendin van mijn zoon (een vriendin, niet zijn vriendin ).
Haar scout totem is een beermarter, dus ik improviseerde met 2 patronen en wat van mezelf.
Dit is een beermarter:
En dit is de knuffel:
Tot slot ben ik bezig met een jaarlijkse traditie: iets maken voor in de feestboom.
Dit jaren worden het mini sokjes:
Bij deze moest ik nog een afterthought heel inbreken, deze is inmiddels klaar. Op naar de 2e sok. Wat een priegelwerkje ^^
Dank
Heel mooi juist!! Echt helemaal niets mis mee
Wauw!
Woooow!!! Hoe lang ben je hier mee zoet geweest?
@anon4388265 ooo wat een schattige kleurtjes! Is kruis lastig?
@Axolotl ik ben jaloers op de baby die onder dit dekentje komt. Damn wat mooi!
@AnneBonnie de kleuren van de sjaal zijn zo mooi en lopen zo mooi over. En het knuffeltje is geniaal.
@George wooow
Wat zijn jullie allemaal lekker crea bezig